beuker schreef:Ik heb spotnet versie 1.5.60, windows vista 64 bit en ik probeerde eerst eweka in te vullen. Timeout. Daarna dit truuckje geprobeerd. Opzich download die alles, maar als ik dan een nzb probeer te downloaden zegt die:
Kan geen verbinding maken.
authenticatie verplicht.
Oke op regel 2 en 3 mijn eigen eweka account neer gezet en spotnet weer gestart en dan wil die weer op nieuw dat ik een provider in vul.
Ik zit een beetje vast.....
Ik heb exact hetzelfde,
voor de headers de news2.neva.ru ingevuld, en dan haalt hij alles op tot en met 2009. Daarna de servers.xml aangepast zodat de nzb knop werkt. Maar zodra ik in regel 2 en 3 mijn eweka accounts zet, en dan spotnet opnieuw open. Moet ik direct opnieuw de server invullen. Hierna past hij direct de hele servers.xml weer aan. Ik heb het idee dat er dus iets fout gaat in mijn servers.xml.
dit heb ik er nu instaan, wat in mijn ogen zou moeten werken.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader16.eweka.nl" Username="MIJNUSER" Password="MIJNPASS" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="MIJNUSER" Password="MIJNPASS" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
edit, hij lijkt nu te werken, ik moest alleen van de servers.xml even een
ALLEEN LEZEN bestandje maken, hij vroeg hierna nog 1 keer om mijn server (eweka) settings, maar kon die gewoon doorklikken waarna hij de headers van de news2.neva.ru binnenhaalde.