Ophalen van reacties van spots - tips & trics

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

SpeedY_the_Devil
Answers: 0
Leeftijd: 37

Re: Ophalen van reacties van spots - tips & trics

Bericht door SpeedY_the_Devil »

Hmm, ik heb het zo staan in servers:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader1.eweka.nl" Username="***" Password="***" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="***" Password="***" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Natuurlijk heb ik mijn naam en WW even gewijzigd in ***, in de bovenste regel heb ik geen naam en WW, die moet je zo houden.
Hiermee kan ik de spots bekijken, een berichtje posten en DL'en doe ik via GrabIt.
Verder is het ook allemaal nog nieuw voor mij, dus als bij jou het hetzelfde is dan weet ik het niet :(
We will Fight, but we will not be Defeated!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

roland

Bericht door roland »

Dit werkt wel een stuk sneller die reacties laden..

xinix
Leeftijd: 67

Bericht door xinix »

Zooooohee wat een verbetering inderdaad seconden werk nu !!!

Topicstarter
tikus01

Bericht door tikus01 »

ik heb het gedaan en nu start ik spotnet op en krijg ik het scherm te zien waar je de provider ziet en er staan nu 2 verbindingen en mijn server xsnews en mijn wachtwoord enz. ,nu wil ik verbinden en dan krijg ik een melding dat ik geen verbinding kan maken met de server omdat de verbonden host niet reageerd>

wat doe ik verkeerd?

Topicstarter
Gast

Bericht door Gast »

tikus01 schreef:ik heb het gedaan en nu start ik spotnet op en krijg ik het scherm te zien waar je de provider ziet en er staan nu 2 verbindingen en mijn server xsnews en mijn wachtwoord enz. ,nu wil ik verbinden en dan krijg ik een melding dat ik geen verbinding kan maken met de server omdat de verbonden host niet reageerd>

wat doe ik verkeerd?
laat maar deed het zelf verkeerd vergat achter mijn reader.xsnews de bekende .nl te zetten :-)

Ares

Bericht door Ares »

beuker schreef:Ik heb spotnet versie 1.5.60, windows vista 64 bit en ik probeerde eerst eweka in te vullen. Timeout. Daarna dit truuckje geprobeerd. Opzich download die alles, maar als ik dan een nzb probeer te downloaden zegt die:

Kan geen verbinding maken.
authenticatie verplicht.

Oke op regel 2 en 3 mijn eigen eweka account neer gezet en spotnet weer gestart en dan wil die weer op nieuw dat ik een provider in vul.

Ik zit een beetje vast.....
Ik heb exact hetzelfde,

voor de headers de news2.neva.ru ingevuld, en dan haalt hij alles op tot en met 2009. Daarna de servers.xml aangepast zodat de nzb knop werkt. Maar zodra ik in regel 2 en 3 mijn eweka accounts zet, en dan spotnet opnieuw open. Moet ik direct opnieuw de server invullen. Hierna past hij direct de hele servers.xml weer aan. Ik heb het idee dat er dus iets fout gaat in mijn servers.xml.

dit heb ik er nu instaan, wat in mijn ogen zou moeten werken.

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader16.eweka.nl" Username="MIJNUSER" Password="MIJNPASS" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="MIJNUSER" Password="MIJNPASS" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

edit, hij lijkt nu te werken, ik moest alleen van de servers.xml even een ALLEEN LEZEN bestandje maken, hij vroeg hierna nog 1 keer om mijn server (eweka) settings, maar kon die gewoon doorklikken waarna hij de headers van de news2.neva.ru binnenhaalde.

Darthvader
Usenet: Hitnews
Internet: Caiway

Bericht door Darthvader »

Verplaatst naar het Speciale Configuratie gedeelte !

Cappy

Bericht door Cappy »

Net de wijziging van gerstr ingesteld...reacties worden nu bloedsnel geladen. Bedankt!!! :D

Topicstarter
gerstr

Bericht door gerstr »

graag gedaan!

Topicstarter
Gast

Bericht door Gast »

Hallo lui, heb me net (net als vele andere FTD'rs) aangesloten, en zag deze reacties.
Even een tip voor alle mede Xs4all abo gasten hier.
Zet op regel 1 je Xs4all (Newszilla dus hè) gegevens, en je weet helemaal niet wat je ziet.
Met of zonder SSL, wat je wilt, maakt qua snelheid weinig uit.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer