Black/Whitelist

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Gruwel
Answers: 0
Usenet: xsnews
Internet: upc

Re: Black/Whitelist

Bericht door Gruwel »

Hallo ik heb ook hetzelfde probleem, iemand op de zwarte lijst gezet maar die wil ik er weer af halen.
wat VPCF1 hiervoor uit heeft gelegd werkt niet! ik kan de spot van diegene niet openen omdat hij op de zwarte lijst staat. dus ik kan hem er ook niet af halen. is hiervoor nog een andere manier? alvast bedankt

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Een andere manier is de lokale blacklist.xml openen met Notepad++, kladblok enz. en het ID van de gebruiker verwijderen in de lijst. Hierdoor worden deze spots voortaan weer zichtbaar.

De blacklist.xml staat in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP = C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
Als de map niet zichtbaar is
Extensies voor bekende bestandstypen weergeven

Als de externe blacklist ook gebruikt word en de spotter erop staat zullen de spots van deze spotter nog niet zichtbaar worden.

Gruwel
Usenet: xsnews
Internet: upc

Bericht door Gruwel »

Bedankt HJVBFT!

Het is me eindelijk gelukt, alle andere manieren hielpen niet :thanks: voor je hulp

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Graag gedaan en bedankt voor het melden dat het probleem is opgelost.

Gewoon Johnny
Usenet: TweakNews
Internet: Ziggo

Bericht door Gewoon Johnny »

Goede Avond allemaal
Aller eerst de beste wensen !!!
ik heb een fout gemaakt heb iemand die muziek bestanden plaatst per ongeluk op de zwarte lijst gezet.
Alles van 2015 is niet meer terug te vinden wel bestanden van 2014 en die kan ik gewoon openen en downloaden.
Omdat ik net 2 weken op deze site download dacht ik misschien is er iemand die kan helpen.
Graag zie ik je reactie tegemoet (Respect)

Gompy
Leeftijd: 109

Bericht door Gompy »

De Beste Wensen retour!

Als je de lijst ziet met opgehaalde artikelen moet je als het goed is, dat heb ik tenminste bij Spotnet 1.8.5.4, heel flauw in de lijst met opgehaalde spots de naam van die spot zien die tot de zwarte lijst behoort, het is net zichtbaar.
Als je met de rechtermuis-knop op die spot klikt kun je degene die die spot geplaatst heeft van de zwarte lijst verwijderen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer