Sorry deze vraag had ik even gemist. Ik gebruik versie 1.0.8Brambo schreef:Welke versie van Spotlite gebruik je?
En toen stond alles door elkaar
Moderator: Moderator Team
-
Answers: 0
Re: En toen stond alles door elkaar
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Ziggo
Sinds vandaag weer een hoop headers die door elkaar staan November staat in eens tussen de datum van december.
Ik heb al de headers verwijderd en opnieuw gedownload maar dat heeft niet tot het gewenste resultaat geleid.
Zijn er nog meer die dit probleem in eens weer onder vinden, met name de gebruikers van LightningUsenet en I-Telligent Usenet.
Ik hoor het graag
(dit probleem doet zich voor zowel bij Spotnet els bij Spotlite )

Ik heb al de headers verwijderd en opnieuw gedownload maar dat heeft niet tot het gewenste resultaat geleid.
Zijn er nog meer die dit probleem in eens weer onder vinden, met name de gebruikers van LightningUsenet en I-Telligent Usenet.
Ik hoor het graag
(dit probleem doet zich voor zowel bij Spotnet els bij Spotlite )

-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Was Spotnet versies terug had ik dit ook een keertje.
Wat bij mij toen goed werkte was dit:
Boven in Spotnet bij Beeld-kolommen de leeftijd uitvinken en de datum aanvinken.
Daarna in het scherm 2 keer op de kolom datum klikken en alles werkt tot nu toe weer normaal.
Wat bij mij toen goed werkte was dit:
Boven in Spotnet bij Beeld-kolommen de leeftijd uitvinken en de datum aanvinken.
Daarna in het scherm 2 keer op de kolom datum klikken en alles werkt tot nu toe weer normaal.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
Staat in de configuratie:nieuwe spots moeten met Spotnet 1.7+gespot zijn aangevinkt?
-
Ik gebruik SpotLite v1.0.8Brambo schreef:Staat in de configuratie:nieuwe spots moeten met Spotnet 1.7+gespot zijn aangevinkt?
als ik de nieuwste versie er op zou zetten is het probleem dan voor bij en wat zijn de grootste voordelen.
en kan ik de nieuwe spotlite zo over deze versie heen zetten of moet ik deze versie eerst verwijderen
-
De nieuwe versie kan over de oude versie heen. Voor de wijzigingen (voordelen) zie de changelog.
Het probleem dat er spots door elkaar staat (niet volledig op datum/tijd) lost deze versie niet op.
SpotLite toont de spots op volgorde van binnenkomt (id). Als de volgorde niet klopt dan komt dit door de ingestelde server.
SpotLite 2 heeft de mogelijkheid om tijdelijk te sorteren op datum door het klikken op de kolom datum.
De reden dat dit tijdelijk is staat in de changelog (i.v.m. snelheid).
Het probleem dat er spots door elkaar staat (niet volledig op datum/tijd) lost deze versie niet op.
SpotLite toont de spots op volgorde van binnenkomt (id). Als de volgorde niet klopt dan komt dit door de ingestelde server.
SpotLite 2 heeft de mogelijkheid om tijdelijk te sorteren op datum door het klikken op de kolom datum.
De reden dat dit tijdelijk is staat in de changelog (i.v.m. snelheid).
-
Er staat nu zelfs een post op van
<knip> gepost op 12-12-11
wel knap hoor.
wel geplaatst maar is er eigenlijk nog niet , of wel

de posts die door elkaar staan zijn de meeste van16 t/m 20 november die staan tussen december in
<knip> gepost op 12-12-11

wel geplaatst maar is er eigenlijk nog niet , of wel

de posts die door elkaar staan zijn de meeste van16 t/m 20 november die staan tussen december in
Doe maar niet
- Blauwbek
-
Zie de spot ook met een datum die in de toekomst ligt via 2 verschillende usenet servers met SpotLite 2.0.
Heb de header bekeken van de spot en deze vermeld:
Path: <knip>multikabel.net!newsfeed20.multikabel.net!post30.multikabel.net!cache60.multikabel.net!not-for-mail
Date: Sun, 11 Dec 2011 05:57:42 +0100
NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Dec 2011 05:57:42 +0100
De spot is gedaan via de usenet server van Ziggo en de header is 10 uur oud.
Zag nog een spot van dezelfde gebruiker die ook een datum vermeld die in de toekomst ligt.
SpotLite vermeld "12-12-2011 (05:57)"
SpotWeb vermeld "11-12-2011 (05:57)" (zelfde server als eerder gebruikt met SpotLite).
Spotnet vermeld "vandaag (17:03) (Andere server als gebruikt in SpotLite).
Dit lijkt op een SpotLite probleem. Het ziet er echter in Spotnet 1.7.6 ook niet helemaal goed uit.
Ook getest met SpotLite 1.0.8 (zelfde server als ingesteld in Spotnet) en deze vermeld ook 12-12-2011 (05:57).
Edit: Het valt mij wel op dat diverse andere usenet providers GMT, UTC of vergelijkbaar vermelden en deze server niet.
Heb de header bekeken van de spot en deze vermeld:
Path: <knip>multikabel.net!newsfeed20.multikabel.net!post30.multikabel.net!cache60.multikabel.net!not-for-mail
Date: Sun, 11 Dec 2011 05:57:42 +0100
NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Dec 2011 05:57:42 +0100
De spot is gedaan via de usenet server van Ziggo en de header is 10 uur oud.
Zag nog een spot van dezelfde gebruiker die ook een datum vermeld die in de toekomst ligt.
SpotLite vermeld "12-12-2011 (05:57)"
SpotWeb vermeld "11-12-2011 (05:57)" (zelfde server als eerder gebruikt met SpotLite).
Spotnet vermeld "vandaag (17:03) (Andere server als gebruikt in SpotLite).
Dit lijkt op een SpotLite probleem. Het ziet er echter in Spotnet 1.7.6 ook niet helemaal goed uit.
Ook getest met SpotLite 1.0.8 (zelfde server als ingesteld in Spotnet) en deze vermeld ook 12-12-2011 (05:57).
Edit: Het valt mij wel op dat diverse andere usenet providers GMT, UTC of vergelijkbaar vermelden en deze server niet.
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn glasvezel
ik gebuik spotlite 2.0 met de server lu en ook bij mij de datums door elkaar.