Filters
Moderator: Moderator Team
-
Re: Filters
hetzelfde probleem ook als je upgrade van 1.7.4 naar 1.7.6. ik ga de query een proberen op de database.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 30 sep 2011, 17:05] --
nope werkt helaasn iet. ik ga terug naar 1.7.4 had ik tenminste geen problemen....
-- [bericht automatisch samengevoegd - 30 sep 2011, 17:05] --
nope werkt helaasn iet. ik ga terug naar 1.7.4 had ik tenminste geen problemen....
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
Hoi MassD67, ik krijg bij het openen van de database een foutmelding : 1: no such module:fst4.. Weet jij wat ik fout doe?MassD67 schreef:Ik heb het probleem met de series kunnen oplossen.
maak eerst een backup van je database.
Voer daarna met behulp van bijv. sqlite3Explorer de volgende query uit op je database:
Als alles goed is zijn alle series dan weer gewoon terug te vinden.Code: Selecteer alles
UPDATE spots SET cat = 6 WHERE cat = 1 AND (subcats LIKE '%b4|%' OR subcats LIKE '%d11|%');
Alvast bedankt voor je hulp
Update: Ik had geen goeie dll (oude versie). Dit is allemaal nieuwe materie voor mij. Kan je mij misschien een beetje op weg helpen alsjeblieft. Moet ik een bepaalde column/tabel selecteren of kan ik gewoon de query uitvoeren op de gehele database en hoe doe ik dat? Alvast bedankt
gr Arie
-
- Leeftijd: 57
Je kunt gewoon de query uitvoeren op de gehele database.
Je plaatst deze query in SqliteExplorer in het vak rechts boven en druk daarna op execute.
(niet vergeten eerst de database te openen.)
dat is alles eigenlijk.
Je plaatst deze query in SqliteExplorer in het vak rechts boven en druk daarna op execute.
(niet vergeten eerst de database te openen.)
dat is alles eigenlijk.
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
-
-
- Usenet: Tweakdsl
- Internet: Tweakdsl
Gay/Homo Filter bij V1.76
Ik had zo mooi de gay/homo er niet tussen staan in voorgaande versies, maar nu staat het er weer, kan iemand mij vertellen hoe ik dat bij de Versie 1.76 er weer uit haal aub.
-
- Internet: ziggo
Help hoe doe je dat, waar vind ik de database, ik kan het niet vinden en snap het niet zo goed geloof ik.MassD67 schreef:Ik heb het probleem met de series kunnen oplossen.
maak eerst een backup van je database.
Voer daarna met behulp van bijv. sqlite3Explorer de volgende query uit op je database:
Als alles goed is zijn alle series dan weer gewoon terug te vinden.Code: Selecteer alles
UPDATE spots SET cat = 6 WHERE cat = 1 AND (subcats LIKE '%b4|%' OR subcats LIKE '%d11|%');

Kun je mij even helpen.
Alvast bedankt.
-
Voor Win XP gebruikers is de database hier te vinden :
C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
En voor Win 7/Vista hier :
C:\programdata\spotnet\
Ik hoop dat dit je verder helpt.
-
- Internet: ziggo
Oké, bedankt voor je antwoord.MassD67 schreef:Voor Win XP gebruikers is de database hier te vinden :
Maar moet je nu eerst de SqliteExplorer downloaden en op je pc instaleren en dan hoe gaat het nu verder, moet je dan je spotnet filters er in plakken of zo??? Of staat je database in een ander soort van Mapje.
Ik ben een enorme leek en snap er echt niet veel van.
Ik heb nu gewoon maar weer 1.7.4 erop gezet, daar gaat het gewoon weer goed?
-
@ Jethea Ik denk dat je in ieder geval de juiste beslissing hebt genomen, door terug te gaan naar 1.7.4.
Mocht je toch naar 1.7.6 willen overstappen, de-installeer Spotnet dan eerst.
Installeer daarna 1.7.6 (Zo begin je weer met een nieuwe database en de juiste standaard filters).
Mocht je toch naar 1.7.6 willen overstappen, de-installeer Spotnet dan eerst.
Installeer daarna 1.7.6 (Zo begin je weer met een nieuwe database en de juiste standaard filters).