Beste kopernek en eftee,
Hartelijk bedankt voor jullie bijdrage!
kopernek, jouw servers.xml gebruikt news.kpn.nl als servernaam, die van eftee news.kpnplanet.nl
Beide instelling zouden getest kunnen worden door de gebruikers met een probleem.
Graag hoor ik van de mensen met een probleem met KPN of met de overname van deze instellingen voor hun servers.xml bestand hun problemen opgelost zijn.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
MariaK schreef:Beste kopernek en eftee,
Hartelijk bedankt voor jullie bijdrage!
kopernek, jouw servers.xml gebruikt news.kpn.nl als servernaam, die van eftee news.kpnplanet.nl
Beide instelling zouden getest kunnen worden door de gebruikers met een probleem.
Graag hoor ik van de mensen met een probleem met KPN of met de overname van deze instellingen voor hun servers.xml bestand hun problemen opgelost zijn.
beste het gaat aleen om deze insteling elke server van kpn werkt hier mee
Connections="1" />
spotnet geeft hier standaart een 2 aan en daarom krijg je geen toegang
Hallo allemaal,
alereerst Kopernek en Eftee hartelijk dank voor de oplossing.
Ook ik had het probleem met KPN.
Ik heb die van kopernek gebruikt en die is gelukt.
Als er mensen zijn die hem Eftee hebben gebruikt en die werkt ook laat het weten dan zijn er 2 oplossingen.
Met de aangeboden oplossing is het probleem idd opgelost. Alleen als ik mbv Grabit een bestand download, dan kan ik geen toegang meer krijgen op Spotnet. Weet iemand waar dat mee te maken heeft?
Ik heb de connections (headers, download en upload) ook al aangepast, maar dat geeft geen oplossing
DoubleD schreef:Met de aangeboden oplossing is het probleem idd opgelost. Alleen als ik mbv Grabit een bestand download, dan kan ik geen toegang meer krijgen op Spotnet. Weet iemand waar dat mee te maken heeft?
Ik heb de connections (headers, download en upload) ook al aangepast, maar dat geeft geen oplossing
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.