SpotNet voor IPv6 Newsservers
Moderator: Moderator Team
-
Re: SpotNet voor IPv6 Newsservers
--
Laatst gewijzigd door Possum op 01 mar 2011, 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ervaringen & Discussie: Xsnews
Hi Jasperino, kan je eens je servers.xml als volgt instellen:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="newszilla6.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="@@@@@@" Password="@@@@" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
even je eigen usernamen en pwd in bovenstaande invullen
ik hoor van je !
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="newszilla6.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="@@@@@@" Password="@@@@" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
ik hoor van je !
-
<knip>
Laatst gewijzigd door hjvbft op 23 feb 2011, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Ervaringen & Discussie: Xsnews
Heb zelf ook een IPV6-tunnel en de tip om voor de headersserver newszilla6.xs4all.nl te gebruiken werkt idd.gerstr schreef:Hi Jasperino, kan je eens je servers.xml als volgt instellen:
<Spotnet>
</Spotnet>
ik hoor van je !

-
de retenie klopt en ik heb ook reader.ipv6.xsnews.nl die heeft een veel langerere retentie maar ook als ik deze gegevens inclusief inlognaam en ww invoer in server bestand en alleen lezen zet blijft het: host onbekend. Zou het een windows 7 instelling kunnen zijn? ik heb dit op 2 computers beiden windows 7 en beiden onbekende host. 

-
- Leeftijd: 47
geert60 schreef:de retenie klopt en ik heb ook reader.ipv6.xsnews.nl die heeft een veel langerere retentie maar ook als ik deze gegevens inclusief inlognaam en ww invoer in server bestand en alleen lezen zet blijft het: host onbekend. Zou het een windows 7 instelling kunnen zijn? ik heb dit op 2 computers beiden windows 7 en beiden onbekende host.
Ipv6 van xsnews ondersteunt geen headers toch ? Gewoon even een andere server gebruiken om je headers binnen te halen. Zo doe ik het immers ook. Ik download wel buiten spotnet om. Dus gewoon via newsleecher. Hoop dat je hier iets aan hebt.
Mvg. GameUnit.
One falls, one rises from the ashes.........
-
Het probleem is dat ik via spotnet nzb bestanden krijg. De namen van de spots zijn niet altijd even logisch. Ik kan natuurlijk altijd via bv binsearch en sabnzdb downloaden maar spotnet geeft me meteen de nzb.
En heb je een suggestie voor een andere server voor de headers?
En heb je een suggestie voor een andere server voor de headers?
-
<knip>
Laatst gewijzigd door hjvbft op 23 feb 2011, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
helaas werkt dit ook niet.
Ik heb trouwens mijn .spot betand reader.ipv.xsnews.nl genoemd
Ik heb trouwens mijn .spot betand reader.ipv.xsnews.nl genoemd
is host onbekend niet gewoon een ip adres probleem? als er een ipv6 adres rechtstreeks wordt ingezet, doet hij dan wel?