geen nieuwe spots, en traag laden controleren reacties
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: hitnews / easyusenet
- Internet: kpn
Re: geen nieuwe spots, en traag laden controleren reacties
hier ook nog steeds het zelfde wekt traag en slecht easyusenet ga denk ik maar weer terug naar hitnews
-
- Usenet: xw.news
- Internet: upc
ik zit hier met precies hetzelfde probleem hij ziet wel nieuwe updates maar als ik het binnen heb dan daalt mijn aantal spots en ik zie verders ook geen updates en hij gaat zodra hij de reacties binnen heeft gelijk weer opnieuw verbinding maken bij mij en dat loopt dan heel erg traag nog geen 30 kb/s normaal gaat dat veel sneller ik werk via xsnews en heb windows xp home edition vroige week vrijdag ochtend werkte het nog normaal maar toen ik savonds tweede paasdag na lang weekeinde weg geweets te zijn weer terug kwam werkte het niet meer en ik heb hier alle oplossingen gedaan die er overal aangeboden werden hier op het forum maar niks werkt heb diverse malen al spotnet 1.74 er opnieuw opgezet maar ik heb nog steeds hetzelfdce probleem zoals andere hier ook al beschreven hebben
-
- Leeftijd: 41
heb je ook de verborgen map opnieuw laten aanmaken?
Deze map kun je vinden in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
Vaak is alleen verwijderen niet genoeg, wat ik je zou willen adviseren is om de spotnet map te hernoemen zodat ook deze opnieuw aangemaakt wordt bij het opnieuw opstarten van SpotNet
Deze map kun je vinden in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
Vaak is alleen verwijderen niet genoeg, wat ik je zou willen adviseren is om de spotnet map te hernoemen zodat ook deze opnieuw aangemaakt wordt bij het opnieuw opstarten van SpotNet
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
-
- Usenet: easy Usenet
- Internet: Telfort
Helaas het probleem is nog niet opgelost 
Het is weer 1 doffe elende vanmiddag en vanavond....
ook nog geen reactie van easyusenet

Het is weer 1 doffe elende vanmiddag en vanavond....
ook nog geen reactie van easyusenet
-
- Usenet: xsnews
- Internet: upc
Pfff word er niet goed van waar is FTD whaaaaa?
-
We proberen zo goed en zo kwaad te helpen.
Echter de laatste tijd begint een trend te ontstaan dat het vaak niet aan het programma ligt maar aan externe factoren.
1.7.4 is een relatief stabiele versie die hier al lange tijd en ook bij collega teamleden vlekkeloos loopt!!
Echter de laatste tijd begint een trend te ontstaan dat het vaak niet aan het programma ligt maar aan externe factoren.
1.7.4 is een relatief stabiele versie die hier al lange tijd en ook bij collega teamleden vlekkeloos loopt!!
-
- Usenet: easy Usenet
- Internet: Telfort
Hey Psidon,
Dat weet ik ook , het is ook geen aanval ofzo
174 draaide prima, en het programma lijkt gewoon nog goed te draaien.
Ik wou het alleen nog even melden, mijn hoop is gevestigd op easyusenet alleen die service is momenteel kut.....
Groeten en thanx mods voor het harde werk
Dat weet ik ook , het is ook geen aanval ofzo

Ik wou het alleen nog even melden, mijn hoop is gevestigd op easyusenet alleen die service is momenteel kut.....
Groeten en thanx mods voor het harde werk

-
Hoi Thacurz mijn reactie was niet gericht op jou maar wel op diegene die na je postte.
vond dat nogal afbraak doen aan de inzet die weg als crew leveren via dit forum o.a.
vond dat nogal afbraak doen aan de inzet die weg als crew leveren via dit forum o.a.
-
- Usenet: powernews
- Internet: kpn
Nou ik heb als provider kpn en gebruik powernews het snelste pakket en nooit geen last gehad tot nu ik krijg de laatste spots te zien van half 2 en het duurrt heel lang voordat hij alles heeft gedaan spots binnenhalen handtekeningen controlren enz en dan zie ik dus niks nieuws daarna
-
- Usenet: XS news
- Internet: UPC
Ook hier hetzelfde probleem, alles al geprobeerd: Spotnet + verborgen mappen verwijderd. Reg gecleand. .Net verwijderd en op nieuw geinstalleerd. Spotnet opnieuw geinstalleerd. Modem / router gereset. Resultaat blijft echter hetzelfde. SpotLite geprobeerd, maar ook deze haalt maar spots op tot 17:55u. Voor mij houdt het nu even op om de boel weer werkend te krijgen. Ik heb UPC en XSnews.
Laatst gewijzigd door jbbad op 27 apr 2011, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.