nzb in word

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
ajacied
Answers: 0
Usenet: libranews
Internet: ziggo

Re: nzb in word

Bericht door ajacied »

Carnifex newsleecher staat niet in die lijst wat jij opgeeft,wel verschillende andere progjes.

Carnifex
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3

Bericht door Carnifex »

Dan moet je even naar Internet Opties -> Programs tab -> set programs ->Associate a file type or protocol with a program -> .nzb extensie in de lijst vinden en aanlikken -> change program.. -> newsleecher in die lijst, of anders browse.. naar de .exe van newsleecher
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Topicstarter
ajacied

Bericht door ajacied »

Zoals eerder gemeld heb ik mijn nzbtjes gekoppeld aan newsleecher,alle drie mijn andere progjes pikken meteen als ik op nzb klik newsleecher eruit,alleen spotlite weigert dienst,dus daar ligt het niet aan.En ook mijn browser staat goed ingesteld daar is niks mis mee dus weet ik het niet meer ..... :oops:

Carnifex
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3

Bericht door Carnifex »

Het kan zijn dat spotlite het nzb bestand aanbied in .txt of .doc formaat. Dit zou dan een bug zijn, maar hier zul je toch echt even een hulp topic voor aan moeten maken. Tenzij iemand anders nog iets weet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Het enige wat in SpotLite gebeurt via een skin is een link maken welke in een browser geopend word.
Dit gebeurt ook. Daarna word de nzb gemaakt via de browser en hierna ontstaat het probleem.
Dit is dus geen SpotLite probleem.
SpotLite heeft via een skin een NZB zoek knop en geen NZB knop zoals in Spotnet.
Vanuit SpotLite direct naar Newsleecher is dus niet mogelijk. Het is eerst nodig naar een NZB zoek site te gaan.

De ontwikkelaar van SpotLite wilt geen NZB knop in SpotLite. Dit om eventuele problemen te voorkomen.
Het is dus al mooi dat er een NZB zoek knop toegevoegd kan worden via een skin.

Kopieer anders zelf de bestandsnaam voor de .part, .zip, rar enz en zoek hiermee op de bekende sites.
Waarschijnlijk heb je dan het zelfde probleem terwijl er dan niet gezocht word via SpotLite.
Dan is het dus een browser probleem.

christmas

Bericht door christmas »

opzich kunnen we ook een tirade houden over die Ty**&%# browser internet explorer
wat is dat eigenlijk, wie gebruikt dat ding nou nog?,als alle andere browsers sneller zijn
waarom zou je op de fiets gaan als je een auto kan nemen?
IExplorer gebruik ik alleen als het echt niet anders kan,

je kan anders ook even een ander windows login accaunt maken
en daarmee inloggen in windows en kijken of het alleen onder jouw gebruikers profiel gebeurd of ook als een ander ingelogd is
dan weet je meteen of het een configuratie fout is, voor 1 gebruiker of voor alle gebruikers op je pc

maar werkt dat prograamtje 'unassociate' nou echt niet?http://www.winhelponline.com/articles/2 ... Vista.html
Afbeelding

Ep Woody
Leeftijd: 41

Bericht door Ep Woody »

Of je opent de link in Spotlite, kopieert die vanuit de adresbalk in IE en gaat naar Firefox/Chrome/Opera/Safari en je pakt hem daarin. Vervolgens download je opnieuw de NZB en kijkt wat er dan gebeurt. Je kunt in dat scherm ook kiezen voor Newsleecher als dat nodig is.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
ajacied

Bericht door ajacied »

Ik heb firefox en chrome eroplos gelaten,geen resultaat,daarna opnieuw met revo alles gedelete wat spotlite betreft.Toen spotlite met 1 add on nzb knop geinstalleerd en raad eens HIJ of ZIJ doet het weer dus geen word meer maar meteen binsearch met betreffende spot allen hartelijk dank voor het meedenken weer wat geleerd thnx again :lol:
Mooi dat het weer werkt. :locked:
- Carnifex

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Mooi dat het is opgelost.

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer: