We verliezen de goede spotters ??

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Wheaten
Supporter
Answers: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Re: We verliezen de goede spotters ??

Bericht door Wheaten »

toch ook even reageren.
Er worden per week meerdere topics geopend met hetzelfde onderwerp/vraagstelling.
Om te voorkomen dat we straks niets meer terug vinden, of meerdere onopgeloste topics hebben, ben ik zeer tevreden over de moderatie die plaats vind.

En ja als je topic op slot gaat, omdat deze een bepaalde tijd open en onbeantwoord is, stuur ff een PB en het slotje gaat eraf.
Om hier nu zo'n probleem van te maken.......

We hebben hier goede mods, die hun vrij tijd steken in het beheer van het forum om jullie (ons) te helpen. Geef ze de respect die ze verdienen. (Respect)

Blauwbek
Moderator Team Leider
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Bericht door Blauwbek »

TazRene schreef: Stel je voor je zit in de problemen, schrijf hier een help gebed, en heb dan toevallig een weekje vakantie. Je komt terug en denkt dan antwoord te hebben, maar nee.. slotje erop omdat hij ouder is dan 5 dagen. pppfff
als je een probleem hebt en je bent niet bereid de oplossingen te testen omdat je op vakantie bent moet je het topic na je vakantie openen.

als je je acc echt verwijderd wil hebben moet je me maar even een pm sturen
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Artifex
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 49

Bericht door Artifex »

Gelijk hebben jullie.Ik denk dat ze spotnet verwarren met spot-net.Ik moet zeggen dat ik altijd heel goed geinformeerd ben over alles op dit forum. (Respect)

ManiaK

Bericht door ManiaK »

Wat een misplaatste kritiek. En ook nog eens enorm off topic. Ik ben het helemaal eens met de reactie van Blauwbek.
Het is juist de kracht van dit forum dat er vrijwel altijd binnen een paar uur gereageerd wordt op een probleemstelling.
Er zijn hier talloze mensen aanwezig die bereid zijn om actief met je mee te denken. Geweldig toch!?
En dat vraagt ook een actieve houding van degene met een probleem.
Het is daarom helemaal niet wenselijk dat mensen een vraag op het forum plaatsen en een week later eens even komen kijken of hun probleem al opgelost is.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Gup
Algemeen Manager
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Leeftijd: 49

Bericht door Gup »

Topic Gesloten wegens Enorm off-topic

& verhuist naar de prullenbak & ja wij forumbeheerders trekken het aan!

Maar omdat de gebruikers zelf ook een puinhoop maken door zelf steeds dubbele topics te plaatsen & zelf niet de moeite nemen om eerst te lezen alvorens te plaatsen hebben wij een andere vorm van modereren aangenomen, het zelfde als op tweakers.net , en wij talloze keren moeten gaan wijzen op het "Taggen" van de topics "VRAAG" "PROBLEEM" "OPGELOST" , en dat dit ook niet gebeurd & en dat de Templates voor vragen en problemen ook niet volledig of zelfs helemaal niet ingevuld/ gebruikt worden, dan hebben wij niet eens dubbel werk, maar 4 voudig meer werk dan nodig zou moeten zijn !

MVG
Gup
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer