Geen idee... maar waarom werkt het bij easyusenet dan wel? Ik heb trouwens cambrium hier zelf even geprobeerd en die haalt idd geen nieuwe spots binnen. Ga ik terug naar mijn eigen provider... heb ik alle spots weer gewoon binnen.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
Geen idee... maar waarom werkt het bij easyusenet dan wel? Ik heb trouwens cambrium hier zelf even geprobeerd en die haalt idd geen nieuwe spots binnen. Ga ik terug naar mijn eigen provider... heb ik alle spots weer gewoon binnen.
tsja ? zal wel aan de tijd van de mand liggenn
is er een mogelijkheid dat het met de combinatie met spotlite te maken heeft ? die heb ik nl gisteren geupdate naar nieuwe versie.
Heb je al eens geprobeerd om een geheel nieuwe database te laten opbouwen. Dus je bestaande database ff hernoemen of .bak erachter zetten. Tot welke datum/tijd haalt hij dan binnen?
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
zojuist een nieuwe database laten opbouwen > dan update hij wel maar haalt spots binnen van 2 april tot nu !!!!!!!.
kortom > beetje vreemd maar ik ben nog aan het testen met servers, db's e.d.
zojuist een nieuwe database laten opbouwen > dan update hij wel maar haalt spots binnen van 2 april tot nu !!!!!!!.
kortom > beetje vreemd maar ik ben nog aan het testen met servers, db's e.d.
gr
Ok... dat is gewoon een retentieprobleem dus... Bij mij werkt cambrium overigens wel weer gewoon.
5 minuten geleden is spontaan alles het weer gaan doen. alles werkt weer zoals het hoort.
updates komen weer gewoon binnen en recties laden weer gewoon (en blijven niet meer updaten).
er zit dus GEEN fout in spotnet. probleem werd veroorzaakt zoals bij velen door de server(s) vn usenet.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.