Spotlite 1.0.5(.1)
Moderator: Moderator Team
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
-
- Usenet: xsnews
- Internet: kpn
Re: Spotlite 1.0.5(.1)
Oke, StripHeldNl bedankt voor je snelle reactie.
ik ga deze nieuwe versie dan ook maar eens bekijken.
ik ga deze nieuwe versie dan ook maar eens bekijken.
dondersteen7
EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD

EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD

-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: Tele 2
Bij deze versie duurt het wel heel erg lang eer de headers zijn geladen met name als je deze een paar dagen hiermee niet online bent geweest .
Verder wel een goede vervanger voor Spotnet .
Maar ook hier (Spotlite) ga ik niet meer reageren want de reacties zijn uiteindelijk met IP ook weer in Spotnet zichtbaar .
Maar ook hier (Spotlite) ga ik niet meer reageren want de reacties zijn uiteindelijk met IP ook weer in Spotnet zichtbaar .
-
waarom neem je dan niet een blockaccount van een euro of 2?
dan heb je iets van 3gb om reacties te versturen en om de nbz's binnen te halen. kun je ongeveer 6 jaar mee vooruit
het ip wat je dan krijgt is de externe van de usenetprovider, dus je eigen is dan niet zichtbaar.
welke het beste is zonder x-trace en ip/headers kan je zat draadjes over vinden hiero
dan heb je iets van 3gb om reacties te versturen en om de nbz's binnen te halen. kun je ongeveer 6 jaar mee vooruit

het ip wat je dan krijgt is de externe van de usenetprovider, dus je eigen is dan niet zichtbaar.
welke het beste is zonder x-trace en ip/headers kan je zat draadjes over vinden hiero

Boompje schreef:Bij deze versie duurt het wel heel erg lang eer de headers zijn geladen met name als je deze een paar dagen hiermee niet online bent geweest .
... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...
-
Zit ik ook aan te denken, aangezien mijn easyusenet account alweer hapert. Als ik reacties plaats met het blockaccount ingesteld, is mijn ip-adres dan standaard verborgen? of moet ik nog meer instellen? Welke provider levert een goed bruikbaar blockaccount?waarom neem je dan niet een blockaccount van een euro of 2?
btw, hoe bepaalt spotlite de servergegevens om reacties te plaatsen? Heb dit nergens ingevuld, maar ooit toch zeker reacties geplaatst.. of wordt er een standaard server gebruikt?
-
- Leeftijd: 41
Spotlite maakt gebruik van 1 account om de headers op te halen, de spots te lezen en reacties te plaatsen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
Na een tijdje verdwijnen de reacties van zelf , Maar wat je ook kan doen is als je een reactie plaats dit even met een vpn doet.Na-Fiann schreef:Zit ik ook aan te denken, aangezien mijn easyusenet account alweer hapert. Als ik reacties plaats met het blockaccount ingesteld, is mijn ip-adres dan standaard verborgen? of moet ik nog meer instellen? Welke provider levert een goed bruikbaar blockaccount?waarom neem je dan niet een blockaccount van een euro of 2?
btw, hoe bepaalt spotlite de servergegevens om reacties te plaatsen? Heb dit nergens ingevuld, maar ooit toch zeker reacties geplaatst.. of wordt er een standaard server gebruikt?
overigens moet je te druk maken over jou ip ,daar mogen ze niks mee doen ,En downloaden mag in Nederland gewoon

-
Voorlopig, maar het is geen recht en kan zomaar afgenomen worden. Iig woon ik niet in Nederland, dus gaat dit sowieso niet op.overigens moet je te druk maken over jou ip ,daar mogen ze niks mee doen ,En downloaden mag in Nederland gewoon
Er wordt vaak toch een ander adres gebruikt voor uploaden? of vergis ik mij hier nu in?Spotlite maakt gebruik van 1 account om de headers op te halen, de spots te lezen en reacties te plaatsen.
-
Als dat zo is dan kan dit niet ingesteld worden in SpotLite.
Controleer dit (headers, download en upload via het zelfde server adres) dus eerst voor de usenet server.
Enkele links:
Providers die wel/niet werken met SpotLite
IP nummer in Spotnet zichtbaar
Een paar blockaccounts (er zijn er nog meer)
Diverse SpotLite - Ervaringen & Discussie topics
Controleer dit (headers, download en upload via het zelfde server adres) dus eerst voor de usenet server.
Enkele links:
Providers die wel/niet werken met SpotLite
IP nummer in Spotnet zichtbaar
Een paar blockaccounts (er zijn er nog meer)
Diverse SpotLite - Ervaringen & Discussie topics
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
je kan gewoon uploaden , maar als een spot aanmeld bij spotnet moet je dus een NZB toevoegen . als je 100% zekerheid wilNa-Fiann schreef:Voorlopig, maar het is geen recht en kan zomaar afgenomen worden. Iig woon ik niet in Nederland, dus gaat dit sowieso niet op.overigens moet je te druk maken over jou ip ,daar mogen ze niks mee doen ,En downloaden mag in Nederland gewoon
Er wordt vaak toch een ander adres gebruikt voor uploaden? of vergis ik mij hier nu in?Spotlite maakt gebruik van 1 account om de headers op te halen, de spots te lezen en reacties te plaatsen.
voeg je de NZB toe met **Hotspot Shield ** een gratis vpn service klikken en klaar dan geeft die in spotnet een usa ip. dat heb getest
dus gewoon veilig. geen zorgen maken