Ervaringen & Discussie: TweakNews

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

rc_enzo
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 feb 2011, 16:25
Answers: 0
Usenet: Cheapnews
Internet: Ziggo
Locatie: C'town
Leeftijd: 30

Re: Kan geen posts plaatsen

#21

Bericht door rc_enzo »

Blijkt dus dat op een andere computer in het netwerk (ook op Win7 x64) hetzelfde trucje WEL kan doen... Ik snap er helemaal niks van.
Afbeelding Proud to be a spotter. :D

xinix
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2011, 22:18
Answers: 0
Leeftijd: 67

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#22

Bericht door xinix »

iemand al een oplossing voor dat hele trage inlezen van de reacties bij de spots??

gerstr
Answers: 0

Re: Kan geen posts plaatsen

#23

Bericht door gerstr »

staat er geen NNTP news check aan in je virus scan software op die computer die het niet doet in je netwerk?. Kun je eens checken, uitzetten als aan staat en laten weten?
Gebruikersavatar

rc_enzo
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 feb 2011, 16:25
Answers: 0
Usenet: Cheapnews
Internet: Ziggo
Locatie: C'town
Leeftijd: 30

Re: Kan geen posts plaatsen

#24

Bericht door rc_enzo »

Nu heb ik NOD32 uitgeschakeld, Anti-Malware afgesloten en nu krijg ik een andere melding.
Afbeelding
Overigens, nu gebeurt het weer op mijn payserver. In servers.xml staat Ziggo nog bij de headers.
Afbeelding Proud to be a spotter. :D

gerstr
Answers: 0

Re: Kan geen posts plaatsen

#25

Bericht door gerstr »

uploaden heeft niet direct relatie met je headers. Het is je upload server op de laatste regel die nu blijkbaar niet snel genoeg reageert tijdens je upload. Er kunnen natuurlijk tijdelijke problemen zijn bij je ISP en/of je news server provider, wat ze toch niet snel toegeven....
Gebruikersavatar

rc_enzo
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 feb 2011, 16:25
Answers: 0
Usenet: Cheapnews
Internet: Ziggo
Locatie: C'town
Leeftijd: 30

Re: Kan geen posts plaatsen

#26

Bericht door rc_enzo »

Ik zal even de servers.xml van de andere computer overplaatsen, kijken of het effect heeft.
Ik ben ervan op de hoogte dat mijn payserver niet erg snel reageert op het uploaden, maar het uiteindelijk wel doet.

edit: zodra ik op Toevoegen druk (onderaan de Toevoegen pagina) loopt Spotnet vast (met "Spotnet (reageert niet)" in de titelbalk) met daarna de bovenstaande melding.
Afbeelding Proud to be a spotter. :D

gerstr
Answers: 0

Re: Kan geen posts plaatsen

#27

Bericht door gerstr »

lopen er ook nog downloads toevallig?
Gebruikersavatar

rc_enzo
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 feb 2011, 16:25
Answers: 0
Usenet: Cheapnews
Internet: Ziggo
Locatie: C'town
Leeftijd: 30

Re: Kan geen posts plaatsen

#28

Bericht door rc_enzo »

Nee, downloads doe ik met een eigen SABnzbd+, en de wachtrij is leeg. Er wordt niet gedownload op de rest van de computers. Ook is er geen effect met de firewall uit, of SABnzbd+ afgesloten.
Afbeelding Proud to be a spotter. :D

gerstr
Answers: 0

Re: Kan geen posts plaatsen

#29

Bericht door gerstr »

zat meer te denken aan openstaande connecties, ook mogelijk met je eigen SABnzbd+, vandaar de vraag

everwanteddaddy
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mar 2011, 22:52
Answers: 0

time out problemen

#30

Bericht door everwanteddaddy »

  • Windows versie: windows 7
    Usenet Provider: tweaknews
    Wanneer ontstond het probleem? na installatie
    Spotnet versie: nieuwste
    Waar download je mee: newsleecher
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? nee
    Wat is het probleem? er treden telkens time outs op ; opnieuw starten helpt niet
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer