ik kan me niet aanmelden bij spotnet

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

cdridder
Answers: 0
Internet: KPN

Re: ik kan me niet aanmelden bij spotnet

Bericht door cdridder »

zowaar, nu is het gelukt! Moet ik me dan volgende keer weer zo aanmelden? Dank voor je hulp ;-)

gerstr

Bericht door gerstr »

zie je wel dat je het kan...

wat ik nu gedaan heb is dat spotnet van een andere server dan je eigen usenet server de spots en reacties ophaalt. Dit is een gratis server en redelijk snel. Het nadeel van deze server is alleen dat hij maar beperkte retentie heeft - namelijk maar 1 dag. Dus als je langer dan 1 dag niet in spotnet bijwerkt mis je spots.

Daarom raden wij aan om zo dicht mogelijk bij je usenet provider te blijven als dat kan.

daarom mag je nu de cambrium server vervangen door textnews.kpn.nl en dan wel je username en wachtwoord invullen

en weer even testen.

cdridder

Bericht door cdridder »

en dan doet ie weer niet....wederom time out melding

gerstr

Bericht door gerstr »

ok en dan deze: news2.neva.ru zonder username en pwd (weer gratis, maar niet altijd beschikbaar)

cdridder

Bericht door cdridder »

authenticatie mislukt. Is toch gek dat ik niet gewoon van KPN gebruik kan maken?

gerstr

Bericht door gerstr »

ja - maar kijk ook maar even hier naar collega KNP gebruikers - viewtopic.php?f=16&t=237

je bent niet de enige die worstelt en blijkbaar zit KPN ook te knijpen op de lijnen wat niet meehelpt.

Je kan dus terug naar die cambrium als je de consequenties begrijpt en kijk ook goed in bovenstaand topic of KPN verbeterd.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer