Spot verschijnt niet in spotnet
Moderator: Moderator Team
-
Re: Spot verschijnt niet in spotnet
Bij mij staat hij er niet in en inmiddels heb ik de 23e ook via spotnet aangemeld en daarbij een aantekening in het omschrijvingsveld gezet.
Ik snap er helemaal niets van...
Ik snap er helemaal niets van...
indeed my friend - in omschrijving staat 'deze is middels Spotnet toegevoegd en niet middels FTD geindexeerd!'
tag gtst
date/time: 25-2-2011 (09.59)
terwijl je FTD post staat op 24-2-2011 (11.17)
een dag vertraging dus
jouw header server loopt misschien nog klein beetje achter, komt eraan!
tag gtst
date/time: 25-2-2011 (09.59)
terwijl je FTD post staat op 24-2-2011 (11.17)
een dag vertraging dus
jouw header server loopt misschien nog klein beetje achter, komt eraan!
-
yes, maar ik heb ze dus seperaat ingevoerd. DIe van spotnet heb ik vandaag inderdaad pas ingevoerd en die was vrij snel zichtbaar.
-
Hier heb ik er nog een (of beter gezegd een paar):
De recente posts van jackowacko36 verschijnen wel in FTD , maar niet (alle) in Spotnet. Gemist in Spotnet:
24-02-2010 (10:05) Een heks in de familie
24-02-2011 (09:14) Dalziel & Pascoe - Seizoen 11(4DVD)
22-02-2011 (16:29) Johan Falk -Serie (3DVD)
etc
Ik zit op Eweka en Ziggo en beide geven hetzelfde beeld in Spotnet, ook nadat ik de database opnieuw heb laten opbouwen. Heb nu een abo op Lightning erbij genomen, maar het beeld blijft hetzelfde. Het lijkt me dus eerder aan Spotnet te liggen en niet aan de ISP. Of doe ik iets verkeerds?
Overigens is dit het enige echte probleem dat ik tegenkom met Spotnet, hulde!
De recente posts van jackowacko36 verschijnen wel in FTD , maar niet (alle) in Spotnet. Gemist in Spotnet:
etc
Ik zit op Eweka en Ziggo en beide geven hetzelfde beeld in Spotnet, ook nadat ik de database opnieuw heb laten opbouwen. Heb nu een abo op Lightning erbij genomen, maar het beeld blijft hetzelfde. Het lijkt me dus eerder aan Spotnet te liggen en niet aan de ISP. Of doe ik iets verkeerds?
p.vanderwal schreef:Hier heb ik er nog een (of beter gezegd een paar):
etc
sorry hoor mensen, maar ik neem toch aan dat na al die jaren mensen weten hoe FTD werkt. Bovenstaande posts staan allemaal op aangekondigd of onderweg naar servers, dus nogal logisch dat we dit nog niet vinden in Spotnet, waar na arriveren op de servers er ook nog een vertraging achteraan komt zoals beschreven.
Nogmaals: na volgende week maandag als iedereen gewoon spot in Spotnet is dit verleden tijd.
-
Dank je wel, gerstr.
Zo dacht ik eerst ook.
De Dalziel-post is idd volgens FTD nog onderweg (hoewel hij feitelijk al 2 dagen op usenete staat) Maar bijv. die Falk-post staat op FTD al een dag op gereed, maar duikt niet op in Spotnet. Ik heb hem al binnen via headers in NL, dus het is niet echt een probleem, maar ik wil graag begrijpen hoe het werkt in Spotnet. Nou ja, laat maar, inderdaad is dit straks verleden tijd, nogmaals bedankt.
Zo dacht ik eerst ook.
De Dalziel-post is idd volgens FTD nog onderweg (hoewel hij feitelijk al 2 dagen op usenete staat) Maar bijv. die Falk-post staat op FTD al een dag op gereed, maar duikt niet op in Spotnet. Ik heb hem al binnen via headers in NL, dus het is niet echt een probleem, maar ik wil graag begrijpen hoe het werkt in Spotnet. Nou ja, laat maar, inderdaad is dit straks verleden tijd, nogmaals bedankt.
-
Mijn laatste spot van 28 februari heb ik in spotnet ingevoerd. Ik was welliswaar toen nog aan het uppen, maar nu staat hij op usenet. Helaas staat hij nog steeds niet op spotnet 

-
Zal ik hem dan nog maar een keer er in zetten?
Wat kan de oorzaak zijn dat hij niet verschijnt?
vanaf 1 maart zou alles toch zijn opgelost?
Wat kan de oorzaak zijn dat hij niet verschijnt?
vanaf 1 maart zou alles toch zijn opgelost?

hey funkyduck, ik heb een hoop meldingen gezien van problemen met de max. lengte van het omschrijving veld. Max. lengte lijkt niet helemaal de 4000 karakters aan te kunnen. Dat lijkt een oorzaak. Daarnaast lees ik ook dat de speciale tekens # & en * voor problemen zorgen.
Ik ben aan het kijken of ik een apart hoekje speciaal voor spotters met spotnet kan krijgen hier op het forum om jullie beetje bij elkaar te hebben...
Ik ben aan het kijken of ik een apart hoekje speciaal voor spotters met spotnet kan krijgen hier op het forum om jullie beetje bij elkaar te hebben...
-
Ik heb heel karig wat tekst ingevuld zonder rare tekens, maar de spot stond toen noet niet helemaal op usenet.. zou dat het kunnen zijn?