A oké begrijp het, mijn excuus.mazda.323 schreef:Uitleg voor aanpassing van filters en kleur weergaven voor: XP + Vista + Windows 7![]()
>>KNIP<<
Met dank aan Stuitert en dhrid6.
Filters voor Spotnet als FTD
Moderator: Moderator Team
-
mazda.323
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 14 feb 2011, 20:59
Re: Filters voor Spotnet als FTD
-
Nick
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 18:22
Re: Filters voor Spotnet als FTD
Hoe krijg ik nu een mooi gekleurd mapje voor mijn nieuwe filter. Bijvoorbeeld ik maak de filter Linux aan. Daar wil ik natuurlijk graag ook een roze mapje voor hebben staan. Echter Spotnet maakt er zelf een blauw mapje van met een baco er in. Wie legt mij uit hoe daar een roze mapje voor te krijgen?
-
Stuitert
Re: Filters voor Spotnet als FTD
@ Pelimi en Rens,
Even via je favoriete zoekmachine zoeken naar:
Nieuwe Filters erotiek uit in rest Beeld
Even via je favoriete zoekmachine zoeken naar:
Nieuwe Filters erotiek uit in rest Beeld
-
pelimi
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 16:12
-
bubo
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 feb 2011, 23:59
Re: Filters voor Spotnet als FTD
Sorry, maar is het niet zo dat 64bits programma's in /Program files/ staan,
en de 32 bits in /Program files (x86)/
het lijkt hier soms net andersom gehanteerd te worden.
en de 32 bits in /Program files (x86)/
het lijkt hier soms net andersom gehanteerd te worden.
-
Mr.Cartmenez
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:10
- Locatie: South Park
Re: Filters voor Spotnet als FTD
Nee, een 32bits systeem heeft alleen de Program Files map, een 64bits heeft Program Files en Program Files (x86). Die eerste map is voor 64bits programma's die tweede voor 32bits. Spotnet zelf is een 32bits applicatie, vandaar dat op een 64 bits systeem hij geinstalleerd wordt in Program Files (x86).
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
-
KoffieBo0N
- Berichten: 1947
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
- Locatie: Starbucks
- Contacteer:
Re: Filters voor Spotnet als FTD
Ook hierop een slotje, wegens een reorganisatie van het forum (zie de chitchat DV
)