Requests
Moderator: Moderator Team
-
Re: Requests
Je zou van een Tweet gebruik kunnen maken waarin mensen hun verzoekjes twitteren. Zoiets als TweetNZB, maar daarin worden reeds geposte zaken getwitterd. Twitter servers staan, voorzover mij bekend, in de US en vallen dus niet onder toezicht van Brein. En de rechter kan Twitter toch moeilijk verbieden.
Recht bestaat niet in Nederland, alleen maar kromme regelgeving
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
nuevenwel schreef:Je zou van een Tweet gebruik kunnen maken waarin mensen hun verzoekjes twitteren. Zoiets als TweetNZB, maar daarin worden reeds geposte zaken getwitterd. Twitter servers staan, voorzover mij bekend, in de US en vallen dus niet onder toezicht van Brein. En de rechter kan Twitter toch moeilijk verbieden.
Mmmm... da's een medium waar ik nog niet aan gedacht heb idd... Goed idee!
Je zou bijvoorbeeld als hashtag #snreq kunnengebruiken. daar kan iedereen op zoeken...
-
- Usenet: XSNews
ik denk dat we beter dat REQ gedeelte achterwege kunnen laten om zo problemen te voorkomen. Meeste dingen komen zoiezo wel een keer voorbij op usenet, vind je het daar niet zoek dan ergens anders. Er zijn 100en wegen die naar Rome leiden en liever zo dan Spotnet enigzins in gevaar brengen.
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
-
Helemaal mee eens, maar op twitter mag ik plaatsen wat ik wil en als we dan een bepaalde hashtag zouden gebruiken zoals #snreq of #binreq gaat dat volledig buiten spotnet om.
Brein zal het echt niet gaan lukken om bepaalde hashtags op twitter te verbieden. Overigens heeft dat ook totaal njiks met spotnet te maken. Dat kan ook voor gebruikers van andere media zijn.
Brein zal het echt niet gaan lukken om bepaalde hashtags op twitter te verbieden. Overigens heeft dat ook totaal njiks met spotnet te maken. Dat kan ook voor gebruikers van andere media zijn.
-
- Leeftijd: 41
Voor mij persoonlijk hoeven verzoekjes ook niet.
Daar zijn andere communities voor.
Daar zijn andere communities voor.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
It's just me, nothing more nothing less
-
- Usenet: lighning
- Internet: Google
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
dat kan dus niet nuMrTrippel schreef:en zou iemand mij kunnen help waar ik die requests kan plaatsen?
Thnxx Alex

-
- Usenet: XSNews
-