kan geen reacties meer bekijken versie1.7.4
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Spotnet
- Internet: Planet
Re: kan geen reacties meer bekijken versie1.7.4
Ik heb gedaan wat je in de topic over het niet kunnen zien van de eigen posts, door de map in programdata te hernoemen en daarna spotnet opnieuw op te starten. Op dit moment kan ik berichten lezen van spots die vandaag of gisteren zijn gepost, bij oudere posts geeft hij aan dat er geen berichten zijn. Hij haalt 2 of 3 keer de berichten op en daarna stopt hij automatisch ipv gewoon door te blijven gaan. De info van de vorige post is hetzelfde.
test eens met een andere header server om te weten waar het aan ligt. Ik weet niet of deze het nog doet, maar ff het proberen waard: textnews.news.cambrium.nl (heeft wel maar 1 dag retentie, maar is even voor testen)
-
- Usenet: Tweaknews
- Internet: UPC
- Leeftijd: 68
Deze textnews.news.cambrium.nlgerstr schreef:en welke server gebruik je om spots en reacties op te halen cyberdad?cyberdad schreef:Ik heb al 2 verschillende databases gebruikt met hetzelfde resultaat.
Niets dus.
De nieuwe spots zijn na handmatig bijwerken niet zichtbaar.
Gooi ik de database weg, haalt ie alleen de laatste 24 uur op.
Dan staan de nieuwste er natuurlijk wel op.
dit topic gaat over het niet kunnen bekijken van reacties. Ik lees nu dat je wel reacties kunt bekijken, maar dat je alleen de laatste 24 uur spots en bijbehorende reacties hebt. Dit is normaal voor deze header server (cambrium) omdat dat precies de header retenties is van deze server.
Hoe kunnen we jullie verder helpen?
Hoe kunnen we jullie verder helpen?
-
Eerst weer even gekeken of ik nu nog steeds de berichten kon ophalen met de nieuwe database van gisteravond om te kijken of het toch niet een conflict was met een oude db, maar gisteren kon ik nog wel berichten zien en nu bleef hij weer steeds opnieuw de reacties aan het laden.
Ik heb het adres van de headers aangepast eerst naar die van cambrium, maar die deed helemaal niks? (moet ik ergens een account aanmaken?). Ik heb daarna het adres van news.kpn.nl ingetoetst met mijn planet account gegevens(tis toch allemaal hetzelfde), en kon daarna wel de berichten ophalen, maar geloof niet dat hij dan nieuwe spots ophaalde(zal dat even nog opnieuw testen vanavond om hier zeker van te zijn).
Ik heb het adres van de headers aangepast eerst naar die van cambrium, maar die deed helemaal niks? (moet ik ergens een account aanmaken?). Ik heb daarna het adres van news.kpn.nl ingetoetst met mijn planet account gegevens(tis toch allemaal hetzelfde), en kon daarna wel de berichten ophalen, maar geloof niet dat hij dan nieuwe spots ophaalde(zal dat even nog opnieuw testen vanavond om hier zeker van te zijn).
-
Update: Heb voor zowel de headers als upload and download nu news.kpn.nl met mijn planet account gegevens gebruikt. Dit werkt, kon alle spots en berichten ophalen, hoewel het wel wat trager was dan met nova.planet.nl. Zal morgen weer kijken of de berichten nog steeds voor de nieuwere spots goed worden geladen anders lag het toch niet aan nova.planet.nl.
-
- Usenet: hitnews / easyusenet
- Internet: kpn
heb nu een week goed kunnen genieten van spotnet met reacties maar nu werkt het weer niet het als server news.kpn.nl of tekstnews.kpn.nl werkte perfect heeft goede retentie van 14 dagen alleen nu laad hij weer en weer maar zie niets meer verder zie ik wel nieuwe spots maar geen reacties ga hem zometeen maar weer overnieuw installeren kijken wat er gebeurd
-
Net gechecked, nieuwe posts laden met reacties. Ik heb nu voor headers, download en upload news.kpn.nl met planet account gegevens en het werkt nu wel. Kan dus liggen aan de header-server van kpn dat deze gewoon niet kan of wil werken op spotnet. Voor als nog lijkt het bij mij nu te werken, maar gezien de reactie van hansie001 kan het weer verkeerd gaan na een week. Anywayz, alvast bedankt voor je hulp gerstr en ik meld me wel weer als het niet werkt. 

ok, graag gedaan, topic gaat voor nu weer dicht
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb