Highwinds met spotnet
Moderator: Moderator Team
-
Re: Highwinds met spotnet
kwam dit tegen tijdens het googlen, wat opvalt is ook de port is hier 563,zal vanavond nog wel eens proberen als ik tijd heb..
servers.xml voor Zeelandnet:
Code: [Selecteer]
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.zeelandnet.nl" Username="invullen" Password="invullen" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.zeelandnet.nl " Username="invullen" Password="invullen" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast).
Zeelandnet instellingen: news.zeelandnet.nl of highwinds.zeelandnet.nl poort 119
servers.xml voor Zeelandnet:
Code: [Selecteer]
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.zeelandnet.nl" Username="invullen" Password="invullen" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.zeelandnet.nl " Username="invullen" Password="invullen" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast).
Zeelandnet instellingen: news.zeelandnet.nl of highwinds.zeelandnet.nl poort 119
-
news.zeelandnet.nl bestaat volgens mij ook niet meer.
Dit is highwinds.zeelandnet.nl geworden.
Maar ook ik kan geen headers ophalen, ondanks alle settings die ik hier lees
Dit is highwinds.zeelandnet.nl geworden.
Maar ook ik kan geen headers ophalen, ondanks alle settings die ik hier lees
-
HOERA HET WERKT !!!!!!
Ik heb bij de inlog gegevens bij spotnet news2.neva.ru ingevoerd en wat denk je ...het werkt allemaal !!!
Ik weet alleen niet of het zo mag ???
Ik heb bij de inlog gegevens bij spotnet news2.neva.ru ingevoerd en wat denk je ...het werkt allemaal !!!
Ik weet alleen niet of het zo mag ???
-
Probleem verholpen! --> Gesloten
Niet eens met het slotje? Stuur mij een PB.
Niet eens met het slotje? Stuur mij een PB.
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"