misschien dat de volgorde van handelingen nog verschil maakt of een probleem opgelost wordt, of niet
wat ik zou doen:
- uninstall spotnet (via configuratie/sofware (of uninstall pgm van spotnet zelf, indien aanwezig))
- uninstall spotnet-gerelateerde zaken (bv spotdog)
- uninstall microsoft.net software (via configuratie/sofware)
- handmatig resten verwijderen uit "program files" en/of "program files (x86)"
- handmatig resten verwijderen uit "program data"
- cleanup van de registry mbv ccleaner en/of tuneup
om te kijken of je verbinding met je nieuwsgroepen-provider eigenlijk wel goed werkt,
kun je via binsearch iets willekeurigs zoeken, nzb maken en daarmee iets downloaden.
let er dan wel op dat je download proggie met dezelfde provider werkt als waar je spotnet mee laat werken.
ook daar even opnieuw de server/account/password zooi invullen. ter controle of je op de juiste manier contact maakt.
dan weet je ook meteen of je gegevens de juiste gegevens zijn (servernaam, accountnaam, password).
werkt dat niet, dan ligt daar je eerste uitdaging
vervolgens:
- downloaden van de enige echte spotnet van
www.spot-net.nl (zonder fratsen)
- install spotnet (zonder handmatig ingrijpen in servers.xml of wat dan ook), inclusief microsoft.net
- kijk of t werkt
- zoniet: verder zoeken naar a) het probleem, en b) de oplossing
- zoja: installeren fratsen (spotdog, filters, icons, extra/andere servers, enz)
bij het installeren van fratsen kun je ze het best 1 voor 1 doen en telkens kijken of het nog werkt
stopt de werking, dan heb je t probleem te pakken...