Niet posten, maar wel spotten in spotnetLL031420 schreef:ik heb hier een database tot 599 dagen met 373906 spots.. maar volgens mij mag ik die hier niet posten klopt dat?

Uploaden die hap zou ik zeggen.
Moderator: Moderator Team
Niet posten, maar wel spotten in spotnetLL031420 schreef:ik heb hier een database tot 599 dagen met 373906 spots.. maar volgens mij mag ik die hier niet posten klopt dat?
GedaanvanDyk schreef:Sutur mij dan een PM met de link erin. Dan komt dat allemaal goed.
En upload is klaar, spot aangemeld. Even wachten totdat ie verwerkt is door de server.LL031420 schreef:GedaanvanDyk schreef:Sutur mij dan een PM met de link erin. Dan komt dat allemaal goed.
ik zag hem staan ja, dankje!~kan je me miss ook uitleggen hoe ik hem naar de server moet uploadenxd?vanDyk schreef:En upload is klaar, spot aangemeld. Even wachten totdat ie verwerkt is door de server.LL031420 schreef:GedaanvanDyk schreef:Sutur mij dan een PM met de link erin. Dan komt dat allemaal goed.
Ik hoop dat niemand meer deze zeer vervelende melding krijgt. Als je 'm wel krijgt, dan ben ik bereid om mijn halve dag oudere DB te uploaden zoals ik die zelf heb opgebouwd vanuit textnews.eweka.nl deze ochtend.