spots van 2 dagen oud
Moderator: Moderator Team
-
Re: spots van 2 dagen oud
Het probleem is opgelost, bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik heb een handleiding gedownload en via die handleiding werkt het.
-
Ik zit toch met een vraagje.
Als ik met newszilla.xs4all.nl niet zo veel spots zie, dan kan ik dat wel veranderen naar spotbestand news2.neva.ru zodat ik meer spots zie, maar het downloaden/uploaden blijf ik doen met newszilla.xs4all.nl, dan kan ik dus niet allles wat ik zie meer downloaden, of zie ik dat verkeerd.
Gr. Campo.

Als ik met newszilla.xs4all.nl niet zo veel spots zie, dan kan ik dat wel veranderen naar spotbestand news2.neva.ru zodat ik meer spots zie, maar het downloaden/uploaden blijf ik doen met newszilla.xs4all.nl, dan kan ik dus niet allles wat ik zie meer downloaden, of zie ik dat verkeerd.

Gr. Campo.
Laatst gewijzigd door Campo op 19 feb 2011, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Je moet ff de handleiding van spotnet afhalen, hij staat ook nog op FTD. Nadat ik deze handleiding had gevolg, werkte alles prima!! Alle extensies met .spot verander je in .old en dan kopieer je het nieuwe bestandje in de de map spotnet.
Die link werkte bij mij trouwens prima.
Die link werkte bij mij trouwens prima.
-
Ik heb de handleiding al gedownload. Ik snap bij punt 3 bij oude spots toevoegen niet precies wat ze bedoelen met maak van alle *spots de extensie. old..... Kan iemandmij vertellen wat ik precies moet aanpassen??? Wil niet zo maar wat aanpassen.
Gr,
Gang
Gr,
Gang
-
-
Ik kan geen bestanden vinden die .spot veranderen.
En mijn map ProgramData kan ik ook niet vinden.
Wat kan ik verder nog doen om oudere spots binnen te halen?
En mijn map ProgramData kan ik ook niet vinden.
Wat kan ik verder nog doen om oudere spots binnen te halen?
-
- It’s my birthday
- Leeftijd: 32
2 Providers hebben al een programma waarmee je de database kan vergroten.Kaka schreef:Wat kan ik verder nog doen om oudere spots binnen te halen?
Ik weet niet welke provider jij hebt. Anders maak ik daar ook zo een setup file voor zodat je die kan gebruiken.
Laat mij het dan even weten in een privebericht welke provider je hebt.
verder zijn er 2 mappen.
Voor Windows xp: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
Voor Windows vista & 7: C:\ProgramData\Spotnet
Daar staat de .spots file in.
-
Nou, heb alles geprobeerd van wat in deze topic staat volgens mij.
Veranderd in new2 bij server.xml etc. Maar dat mocht allemaal niet baten.
Wat kan ik nog meer doen?
Gr. Kaka
Veranderd in new2 bij server.xml etc. Maar dat mocht allemaal niet baten.
Wat kan ik nog meer doen?
Gr. Kaka
-
Je moet de optie verborgen mappen en bestanden weergeven aanzetten in je configuratie scherm bij mapopties , anders zie je de map programpdata niet. Verder moet je eerst 1x spots ophalen met je usenet server, dan heb je een bestandje met .spots in die map staan, die moet je dan naar .old veranderen en de naam kopieren naar het nieuwe .spot bestand wat je hebt gedown of gekregen hebt van iemand hier.
-
Dit is wat ik bij mijn server.xml map heb staan:
Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="newszilla.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newszilla.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="newszilla.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Klopt dit? Want het lukt nog steeds niet om oudere posts te openen.
Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="newszilla.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newszilla.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="newszilla.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Klopt dit? Want het lukt nog steeds niet om oudere posts te openen.