data veranderen
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: nu wisselend
- Internet: UPC
- Leeftijd: 80
Re: data veranderen
Ben ik weer, dat heeft geen verschil gemaakt. Dus dat alleen lezen weer terug gezet.
Rara, het zijn toch heksenkisten he. Heb je nog meer in de toverhoed? Anders kan ik hier wel mee leven hoor!!! Ik kijk een paar keer per dag, dus moet te doen zijn toch!!!! hahaha.
Groetjes weer.
Rara, het zijn toch heksenkisten he. Heb je nog meer in de toverhoed? Anders kan ik hier wel mee leven hoor!!! Ik kijk een paar keer per dag, dus moet te doen zijn toch!!!! hahaha.
Groetjes weer.
nog 1 ding proberen
even de laatste regel van servers.xml veranderen in:
<Server Type="Uploads" Server="upload.yabnews.nl" Username="xxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
ik hoor het weer

even de laatste regel van servers.xml veranderen in:
<Server Type="Uploads" Server="upload.yabnews.nl" Username="xxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
ik hoor het weer
-
Ben ik weer. de verandering heeft geen effect gehad. Gewoon steeds het Rode Kruis, met w.w .is verplicht, maar niet ingevuld.
Dan bij bewerken is provider even grijs, dan zwart en dan kan ik verbinden.
Moet ik die xml, weer terug veranderen ??????
Tot horens weer.
Dan bij bewerken is provider even grijs, dan zwart en dan kan ik verbinden.
Moet ik die xml, weer terug veranderen ??????
Tot horens weer.
-
- Usenet: usenet4u
- Internet: ziggo
Je hebt bij server type headers het volgende staan:
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username=""xxxxxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
Dat moet zijn:
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
dus zonder de kruisjes.
Nu zou het moeten lukken
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username=""xxxxxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
Dat moet zijn:
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
dus zonder de kruisjes.
Nu zou het moeten lukken
en ik zie nog iets - dus gelijk dit ook verbeteren:
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
ik zal dat ook gelijk in mijn eigen tekst verbeteren - heb ik overheen zitten te kijken
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
ik zal dat ook gelijk in mijn eigen tekst verbeteren - heb ik overheen zitten te kijken

-
Het is helemaal GEWEDIG!!!! Het is gelukt. TOPPIE. Hij gaat nu ineens bijwerken, als ik hem opent.
Idereen hardstikke bedankt!!!!
Ik ben hardstikke blij met jullie, en een beetje met mezelf, hahaha, met knikkende knietjes, had nog nooit zo in m'n pc zitten wroeten. Weer een heleboel geleerd!!!!
Allemaal een fijne avond verder.
Idereen hardstikke bedankt!!!!
Ik ben hardstikke blij met jullie, en een beetje met mezelf, hahaha, met knikkende knietjes, had nog nooit zo in m'n pc zitten wroeten. Weer een heleboel geleerd!!!!
Allemaal een fijne avond verder.
-
- Usenet: ziggo
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59