kan geen verbinding maken
Moderator: Moderator Team
Re: kan geen verbinding maken
werkt die SSL connectie wel, want anders zou ik deze daarop laten staan (beter beveiligd)
volgende idee:
je middelste regel even terugbrengen naar 2 connecties en dan weer even testen.
ik hoor het weer
volgende idee:
je middelste regel even terugbrengen naar 2 connecties en dan weer even testen.
ik hoor het weer
-
nee, helpt niet.
weer teruggezet dan maar naar 3.
maar kan nu weer sowieso helemaal geen reaktie meer plaatsen, dus dat "patroon"was geen patroon zeker. gewoon toeval dattie soms wel een reactie kan plaatsen dus? SSL of niet maakt eigenlijk niks uit dan hiervoor....
er komt dan altijd het volgende in beeld:
Kan geen reactie plaatsen?
Details: fout tijdens het uploaden. kan geen verbinding met server maken: er is een time-out opgetreden.
wordt er een beetje moedeloos van haha
ben al blij dat de rest wel helemaal werkt, hoor (tot nu toe)
maar een reactie kunnen plaatsen zou toch wel fijn zijn, ook voor andere mensen
Kan ik geen info vragen hierover bij Tweaknews? Zou het niet aan hun kunnen liggen?
of heb je nog suggesties?
weer teruggezet dan maar naar 3.
maar kan nu weer sowieso helemaal geen reaktie meer plaatsen, dus dat "patroon"was geen patroon zeker. gewoon toeval dattie soms wel een reactie kan plaatsen dus? SSL of niet maakt eigenlijk niks uit dan hiervoor....
er komt dan altijd het volgende in beeld:
Kan geen reactie plaatsen?
Details: fout tijdens het uploaden. kan geen verbinding met server maken: er is een time-out opgetreden.
wordt er een beetje moedeloos van haha
ben al blij dat de rest wel helemaal werkt, hoor (tot nu toe)
maar een reactie kunnen plaatsen zou toch wel fijn zijn, ook voor andere mensen
Kan ik geen info vragen hierover bij Tweaknews? Zou het niet aan hun kunnen liggen?
of heb je nog suggesties?
-
Of moet ik iets veranderen als ik Spotnet heb geopend? Bij Bewerken en dan Provider?
Ik heb nu staan:
Provider: Anders
Adres: news.tweaknews.nl
Poort: 119
Verbindingen 4
Mijn internetverbinding heb ik van UPC, weet niet of dat er iets mee te maken heeft, maar ik meld maar alles nu....
Ik heb nu staan:
Provider: Anders
Adres: news.tweaknews.nl
Poort: 119
Verbindingen 4
Mijn internetverbinding heb ik van UPC, weet niet of dat er iets mee te maken heeft, maar ik meld maar alles nu....
-
- Usenet: xsnews
- Internet: kpn
Hallo , Ik gebruik Kaspersky en heb daar alle optie,s al doorgelopen En heb daar het vinkje bij NNTP uitgezet.fvanzet schreef:gebruik je avast of een ander antivirus programma.
deze kan dit tegen houden je moet kijken of je mail wordt gescant op NNTP berichten zo ja dan deze optie uitvinken
En nu doet spotnet het weer zoals het hoort , laten we hopen dat dit zo blijft.
Bedankt voor je tip.
dondersteen7
EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD

EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD

-
-
bij mij doet ook in een keer niet meer,heb niks verander ofzo heb ziggoprovider met hitnews
heb kaspersky kis en die uitgeschakeld maar doet nog niet
mijn spots lopen tot 02.08 uur vannacht niks meer bijgekomen
edit:heb spotnet afgesloten en weer gestart en nu doet die weer em mn spots loopt nu nog maar tot 1 uur vannacht
heb kaspersky kis en die uitgeschakeld maar doet nog niet
mijn spots lopen tot 02.08 uur vannacht niks meer bijgekomen
edit:heb spotnet afgesloten en weer gestart en nu doet die weer em mn spots loopt nu nog maar tot 1 uur vannacht
@dondersteen: fijn dat alles goed werkt, veel plezier
@ginie: vermoedelijk toch iets met je ISP of met tweaknews te maken, aangezien het regelmatig wel werkt met dezelfde instellingen. Kan ik je verder niet echt mee helpen.
@gringo: lees even hier wat op forum, heel veel topics, te maken met je header server.
Ik kan nu dit topic afsluiten anders weet straks niemand meer waar het over gaat
niet eens met slotje?, stuur me even een pb
@ginie: vermoedelijk toch iets met je ISP of met tweaknews te maken, aangezien het regelmatig wel werkt met dezelfde instellingen. Kan ik je verder niet echt mee helpen.
@gringo: lees even hier wat op forum, heel veel topics, te maken met je header server.
Ik kan nu dit topic afsluiten anders weet straks niemand meer waar het over gaat
niet eens met slotje?, stuur me even een pb