Rekenkundige bewerking [Load_Database Fout]

Moderator: Moderator Team

Joke23
Answers: 0

Re: OPLOSSING! - Rekenkundige bewerking [Load_Database Fout

Bericht door Joke23 »

Heb nu al voor de zoveelste keer foutmeldingen waardoor ik steeds opnieuw een andere versie moet installeren die het een paar dagen doet en dan hup weer een melding met wachtwoord of gebruikersnaam is fout.
Ik heb bovenstaande post aangepast en de verwijzing eruit gehaald
Gelieve nu graag back on topic te posten zodat ik het topic niet alsnog hoef te sluiten
- Psion

dousjka
Usenet: Newshosting
Internet: Ziggo

Bericht door dousjka »

gelijk heb je.
ik ben ook overgestapt
daar heb je veel meer aan.
toen spotnet net begon, had ik er hele hoge verwachtingen van, maar nu.........
hier is gewoon niet meer meer te werken.
heb alsnog geprobeert, om hem werkende te krijgen, door alle oplossingen die aangebracht werden op dit forum, maar nik, maar dan ook niks helpt.
heb hierdoor dik 2 weken niet kunnen downloaden.
nu heb ik er ook mijn neus van vol.
lijkt mij toch mogelijk, dat ze bij spotnet zelf naar de oplossing gaan zoeken, en dan de vernieuwde database op internet gooien ??? De ontwikkelaar geeft regelmatig nieuwe versies uit om problemen op te lossen..
en dat ze bij spotnet zelf, de preventie-software erop zetten, zodat de mensen op een normale manier een goed lopende database kunnen downloaden ???
maar nee... we moeten alles zelf oplossen. We proberen je zo goed mogelijk te helpen echter zijn ook een deel afhankelijk van nieuwe versies
en alles wat aangedragen wordt, werkt maar voor 5 minuten, of helemaal niet.
want bij de volgende update, is het weer zo ver, en kun je alweer je kladblok openen, en naar fouten gaan zoeken.
aangezien er ongeveer 370.000 spots zijn, moet je ook nog eens uren met kladblok door het bestand scrollen, zodat je iets vindt...
dan werkt ie 5 minuten, krijg je weer een nieuwe update.. en het begint weer van voren af aan.
je bent meer met kladblok bezig, dan met spotnet.
Ik weet niet wat jij zoal doet in kladblok maar ik heb het amper nodig
Gelieve nu graag back on topic te posten zodat ik het topic niet alsnog hoef te sluiten
- Psion

Joke23

Bericht door Joke23 »

waren er maar meer die hun ergenissen kenbaar maakten zoals wij, dan werd het misschien nog wat. want reken maar dat ze er zijn. .
maar jammer genoeg hebben ze geen lef om hun mening bij te stellen
Ik heb het lang genoeg geprobeerd bij Spotnet,maar voor mij is het einde verhaal.
Gr. Joke23
- Psion

spotnetuserforum

Bericht door spotnetuserforum »

't is jammer dat het bij jou niet goed werkt Joke. Maar ben zelf applicatiebeheerder en weet gewoon uit ervaring dat met elk softwarepakket een bepaald % het nu eenmaal niet gaat werken binnen de bestaande configuratie. (vergeet ook niet ... ftd werkte ook niet optimaal in 4! weken)

Om conflicten die er zullen zijn binnen je systeem uit te sluiten zou ik vanaf hier zeggen maak een backup van al je belangrijke gegevens en zet je OS er gewoon opnieuw op. Als je dat te ver gaat kan je nog proberen om een virtueel besturingssysteem te installeren, en schoon daar spotnet op te draaien. Neem geen oude data mee, zet gewoon de laatste spotnetversie er op en bouw even de gegevens van stap 1 weer op. Veel suc6 iig !! als ik/iemand kan helpen laat maar weten. (.. woorden als waardeloos en troep helpt overigens niet echt om mensen aan te moedigen om te helpen :ssst: .. )

ps . als het echt zo beroerd zou zijn allemaal stroomde het hier over van negatieve berichten danwel was spotnet al ter ziele geweest.

Joke23 schreef:waren er maar [....] Gr. Joke23
Laatst gewijzigd door spotnetuserforum op 17 mar 2011, 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...

Psion
Leeftijd: 41

Bericht door Psion »

Zo na een aantal edits hoop ik dat we nu weer terug on-topic kunnen gaan.
Bij voorbaat dank!

Psion
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less

fram12boas
Usenet: eweka
Internet: @home

Bericht door fram12boas »

Aaaarrgggg, na 6x opnieuw instaleren weer dezelfde foutmelding (elke keer 3 dagen goed)en kan ik weer niet downloaden. Misschien sugesties voor een alternatief programma!!!
De mensen van spotnet zullen vast erg hun best doen maar schijnbaar kunnen ze dit niet verhelpen ... toch voor hun (Respect)

Psion
Leeftijd: 41

Bericht door Psion »

De maker blijft druk bezig met het maken van nieuwe versies en oplossingen.
Aangezien ik niet uit je topic kon halen wat het probleem is verzoek ik je vriendelijk hiervan een melding te maken in vragen en problemen. Als je dan ook meteen de tags invult dan kunnen we je sneller helpen.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less

Els
Usenet: tweaknews
Internet: kpn

Bericht door Els »

Is er toevallig iemand die me echt kan helpen met het weer werkend krijgen van Spotnet ?
Zou het jammer vinden als ik dit progje niet werkend meer krijg.
ik heb in de spamremover zelf het woordje Local al verwijderd voor applications, maar hij blijft zeggen dat de database niet gevonden kan worden en gewijzigd moet worden.
wat moet ik nu in vredesnaam doen ?

raptor77
Usenet: news xs
Internet: upc

Bericht door raptor77 »

Els schreef:Is er toevallig iemand die me echt kan helpen met het weer werkend krijgen van Spotnet ?
Zou het jammer vinden als ik dit progje niet werkend meer krijg.
ik heb in de spamremover zelf het woordje Local al verwijderd voor applications, maar hij blijft zeggen dat de database niet gevonden kan worden en gewijzigd moet worden.
wat moet ik nu in vredesnaam doen ?
Had ik ook. ALLES verwijderen, dus ook documents and settings/all users/app data/spotnet.
Dan opnieuw 1.7.4 installen. Bij mij werkte het ineens wel MAAR nu zit ik met het probleem dat ie iedere keer bij het opstarten van spotnet ALLE data opnieuw binnen haalt.

raptor77
Usenet: news xs
Internet: upc

Bericht door raptor77 »

Hoi, Inmiddels de nieuwste versie geinstalled maar blijf nu met het probleem zitten dat ie telkens bij het opstarten ALLE data op blijft halen. Op de link http://spot-net.nl/forums/viewtopic.php ... 235#p16387
gekeken voor de oplossing. Hier staat dat je via ms Dos de data file moet verwijderen, ik weet niet HOE of kan dit ook via documents and settings/all users/app data/spotnet maar welke file moet dan worden verwijderd. Of wat moet er dan gedaan worden ?? Pls Help
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer