Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
jacko
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 24 jul 2011, 19:01
- Usenet: lightningusenet
- Internet: onsbrabantnet
-
gsm
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 26 feb 2011, 21:30
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Even en update.
Ik heb een tijdje geleden gevraagd of Sunny ook in Zweden werkt en de froum leden wisten dat niet en advioseerde mij om contact op te nemen met Sunny en die bevestigde dat het moet werken.
Nu ben ik in Zweden en voor iedereen die het wil weten : het werkt perfekt.
Ik heb een tijdje geleden gevraagd of Sunny ook in Zweden werkt en de froum leden wisten dat niet en advioseerde mij om contact op te nemen met Sunny en die bevestigde dat het moet werken.
Nu ben ik in Zweden en voor iedereen die het wil weten : het werkt perfekt.
-
ardy43
- Berichten: 1705
- Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 60
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Hoi gsm,
Dankjewel voor het melden,
En veel plezier in Zweden
Dankjewel voor het melden,
En veel plezier in Zweden
-
HDFreak
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 05 mar 2012, 08:54
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Op het moment zit ik bij supernews maar als ik post naar de server toe dan gaat de snelheid alle kanten uit. Met mijn glasverbinding is niks mis.
Hoe zit het met de stabiliteit van deze server? Zijn er vaak storingen of valt dit wel mee? En voor de "spotters"onder ons, hoe is het daarmee gesteld met de snelheid?
Alvast dank voor de reacties.
Hoe zit het met de stabiliteit van deze server? Zijn er vaak storingen of valt dit wel mee? En voor de "spotters"onder ons, hoe is het daarmee gesteld met de snelheid?
Alvast dank voor de reacties.
-
Blauwbek
- Moderator Team Leider
- Berichten: 2761
- Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Locatie: Blauwbek-PC
- Contacteer:
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
sunny is hier stabiel, nog geen storingen meegemaakt.
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
HDFreak
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 05 mar 2012, 08:54
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Heb zojuist een maandje afgenomen en trek de volle 100Mbit stabiel. Straks eens even de upload testen 
-
SPiET
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 23 feb 2011, 16:23
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
vraagje, zat nog toch gisteren bij lightningusenet maar die is er mee gestopt.
nu denk ik van over te stappen naar sunnyusenet, heb es een speed test gedaan via met ISP (telenet) en zit aan een goeie 50 mbps.
Welk pakketje neem ik dan best , Sunny 30 of 60 ?
Als ik 30 neem heb ik nog altijd 20 mbps over, terwijl bij 60 zit ik er al over en zal ie natuurlijk tot max 50 mbps downloaden maar dan gaat , als andere familieleden het internet willen nuttigen, heel traag gaan niet?
nu denk ik van over te stappen naar sunnyusenet, heb es een speed test gedaan via met ISP (telenet) en zit aan een goeie 50 mbps.
Welk pakketje neem ik dan best , Sunny 30 of 60 ?
Als ik 30 neem heb ik nog altijd 20 mbps over, terwijl bij 60 zit ik er al over en zal ie natuurlijk tot max 50 mbps downloaden maar dan gaat , als andere familieleden het internet willen nuttigen, heel traag gaan niet?
-
ardy43
- Berichten: 1705
- Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 60
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Hoi Spiet,
Bij sunnyusenet mag je een weekje gratis testen,
Ik zou beginnen met het testen van de Sunny 30,
Bevalt dat niet dan kun je na dat weekje je pakket altijd opwaarderen naar de Sunny 60
Ook is het mogelijk om spotnet met een aparte newsreader te gaan gebruiken,met bv Altbinz
Daar kun je instellen hoe snel hij moet downloaden,zodat je nog gewoon kan surfen op het internet,
zie viewtopic.php?f=3&t=4822
Nieuwe Altbinz
Bij sunnyusenet mag je een weekje gratis testen,
Ik zou beginnen met het testen van de Sunny 30,
Bevalt dat niet dan kun je na dat weekje je pakket altijd opwaarderen naar de Sunny 60
Ook is het mogelijk om spotnet met een aparte newsreader te gaan gebruiken,met bv Altbinz
Daar kun je instellen hoe snel hij moet downloaden,zodat je nog gewoon kan surfen op het internet,
zie viewtopic.php?f=3&t=4822
Nieuwe Altbinz
-
SPiET
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 23 feb 2011, 16:23
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
Bedankt Ardy43
Maar dat kan ik ook in Sabnzbd? de dl snelheid aanpassen?
Maar dat kan ik ook in Sabnzbd? de dl snelheid aanpassen?
-
ardy43
- Berichten: 1705
- Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 60
Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
hier een handige site over externe newsreaders,http://www.binaries4all.nl/nieuwsreaders/overzicht.php
kijk bij snelheidsbegrenzer,als er een vinkje bij staat dan kan het
kijk bij snelheidsbegrenzer,als er een vinkje bij staat dan kan het

