Rekenkundige bewerking [Load_Database Fout]

Moderator: Moderator Team

maanus
Answers: 0
Usenet: eweka
Internet: claranet

Re: OPLOSSING! - Rekenkundige bewerking [Load_Database Fout

Bericht door maanus »

Max1964 schreef:Mocht het onder XP niet werken!! en je krijgt de melding: Database niet gevonden. Pas deze aan etc. verander dan met kladblok het SpamRemover bestandje
In de uitleg staat: voor xp in: C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
Wijzig in het spamremover bestand de regel in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet\
(het woordje Local verwijderen)
Bij mij werkte het dan wel en Spotnet werkt weer als vanouds

Met dank aan ApfelKoRn :wink:
dit geprobeerd maar hij blijft erbij dat hij de database niet kan vinden.heb nog geen een keer normaal in kunnen loggen mischien dat hij daarom geen bestand kan vinden HELP!!!!! :cry:

Ep Woody
Leeftijd: 41

Bericht door Ep Woody »

Ep Woody schreef:Nieuwe versie Spam Remover

http://www.spot-net.nl/add-ons/spamremo ... ersie2.zip

Hier staat een 2e versie, hij controleert 3 directories of daar een servers.xml staat. Alle spots van @spot.net worden verwijderd! Tevens worden de settings aangepast naar autoupdate=false en checksignature=true. Dan kun je het programma weer opstarten en krijg je met een volgende update niet weer de slechte spots van spot.net binnen, doordat de handtekeningen worden gecontroleerd.
Deze oplossing al geprobeerd? Downloaden, uitpakken en starten.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

maanus
Internet: claranet

Bericht door maanus »

had eerst veel ellende om de eerste keer in te loggen omdat steeds code 502 kreeg en nu heb ik rekenkundige bewerking alleen kan hij geen data vinden omdat het me nog niet is gelukt om spots te kunnen zien wat zou ik kunnen doen :cry:

recife
Internet: ziggo

Bericht door recife »

Heb tot nu toe geen probleem gehad met spotnet echter nu zonder dat ik iets gewijzigd heb krijg ik de melding
REKENKUNDIGE BEWERKING[Load_Database Fout]
Alle oplossingen tevergeefs geprobeerd!!
HELP!!!!!

Topicstarter
gerstr

Bericht door gerstr »

Ep Woody schreef:
Ep Woody schreef:Nieuwe versie Spam Remover

http://www.spot-net.nl/add-ons/spamremo ... ersie2.zip

Hier staat een 2e versie, hij controleert 3 directories of daar een servers.xml staat. Alle spots van @spot.net worden verwijderd! Tevens worden de settings aangepast naar autoupdate=false en checksignature=true. Dan kun je het programma weer opstarten en krijg je met een volgende update niet weer de slechte spots van spot.net binnen, doordat de handtekeningen worden gecontroleerd.
Deze oplossing al geprobeerd? Downloaden, uitpakken en starten.

dit echt gedaan?

raptor77
Usenet: news xs
Internet: upc

Bericht door raptor77 »

Alle opties geprobeert, niets werkt!
Dan maar 1.7 geinstalleerd en na het klikken vd download button geeft ie na ong halve min TIMEOUT ERROR.
Wat nu? please help :(

chopcom

Bericht door chopcom »

Ouwe installatie geheel verwijderd, nieuwe geïnstalleerd (incl. filters) werkt perfect. (Win 7 - 64 Bits)

blingr
Internet: kpn

Bericht door blingr »

bij mi jwerkt het nog steeds niet hoor krijg nog steeds database PLEASE HELPPPPPPPPP ik heb versie 1.5 de laatste? 1.7 werkt helemaal niet voor mij traag ding

sjakie024

Bericht door sjakie024 »

heb gedaan zoals jullie beschreven hebben, zip gedownload etc. uitgepakt en in de spotnet directory geplaatst, maar bij het dubbelklikken komt na een seconde de mededeling "database niet gevonden pas deze aan ......spots"maar dat zit er allemaal in in de directory dus wat nu ????? :(

hawkeye
Usenet: ewka
Internet: ziggo

Bericht door hawkeye »

Hallo ik heb een vraagje ik heb ook de foutmelding gehad loaddata base en ik heb spamremoever 2 gedouwnload en geinstaleert maar als ik spot net opstart dan zie ik niet of het nieuwe spots binnen haalt wel de oude database word opgehaald maar er komen geen nieuwe spots bij kan mij daar iemand mee helpen alvast bedankt :goed: :zwaai:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer