aanval op spotnet
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Telfort
Re: aanval op spotnet
Ik heb alles wat in deze topic genoemd wordt geprobeerd, vervolgens vraag ik hulp van een moderator en wordt wéér doorverwezen naar deze topic en mijn vraag hebben ze verwijderd, schiet lekker op zo om op deze manier vast te blijven zitten. Is de zoveelste keer gezeik met spotnet, ga newsleecher wel weer gebruiken. Dan maar wat meer handelingen, maar wel zonder gezeik!
Ik wens iedereen heel veel succes met spotnet!
Ik wens iedereen heel veel succes met spotnet!
-
Beste G-J,
Uiteraard mag je vragen stellen op dit forum, daar is het voor bedoeld. Maar als je vragen hebt over (het verwijderen van) de spam van afgelopen week, zou het fijn zijn als je deze in dit topic zou willen stellen, zodat het voor iedereen zo overzichtelijk mogelijk blijft en er geen wildgroei aan topics ontstaat.
Uiteraard mag je vragen stellen op dit forum, daar is het voor bedoeld. Maar als je vragen hebt over (het verwijderen van) de spam van afgelopen week, zou het fijn zijn als je deze in dit topic zou willen stellen, zodat het voor iedereen zo overzichtelijk mogelijk blijft en er geen wildgroei aan topics ontstaat.

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

-
He Thisegzz,Thisegzz schreef:...
Heb de DLL uit de zip gehaald.
bedankt voor alle moeite die je voor ons doet. Ik heb je spamverwijderaar nog niet geprobeerd, maar ga dat zeker doen.
het is alleen jammer dat dit nodig is.
Nu zou het gebruik maken van Spotnet Improver en de blacklist dit kunnen beperken, mists de spammer genomineerd word en uiteindelijk ook toegevoegd word aan de blacklist.
Zou het niet makkelijker zijn als de gebruiker zelf ID's kan toevoegen aan de blacklist?
Of bestaat die mogelijkheid al?
Ik heb me er nog niet in verdiept, want dat was tot nu toe nog niet nodig.
-
- Usenet: EWEKA
- Internet: KPN
Bedankt voor deze oplossing. Alles is weer verwijderd. Even extra werkje maar alles weer opgelost. Bedankt
-
- Usenet: tweakdsl
- Internet: xs4all
win7 Ultimate 64bit incl sp1
alles geinstalleerd zoals beschreven, werkte eerst niet met dezelfde fout zoals eerder gepost.
Toen spotnetspamremover gezet in C:\Program Files (x86)\SQLite.NET\bin\x64 en daar gestart. Werkte meteen!
Top dus en bedankt
alles geinstalleerd zoals beschreven, werkte eerst niet met dezelfde fout zoals eerder gepost.
Toen spotnetspamremover gezet in C:\Program Files (x86)\SQLite.NET\bin\x64 en daar gestart. Werkte meteen!
Top dus en bedankt
-
- Usenet: xsnews
- Internet: ttnet
Ik gebruik SpotLite. Kun je dan ook die spamremover gebruiken en zo ja op dezelfde manier als bij spotnet (alleen andere map dan) ?
-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Nee, het is alleen voor Spotnet.
SpotLite heeft een nieuwe versie uitgebracht die de spamspots verhelpt.
SpotLite heeft een nieuwe versie uitgebracht die de spamspots verhelpt.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
- Internet: ziggo
Ik snap er allemaal niets van hoor. Ik heb gewoon 1.7.4 er weer op gezet en alles werkt weer goed.
Ik hoop dat er misschien nog een nieuwe versie komt waarbij al die toeters en bellen die voor mij wat ingewikkeld zijn niet meer hoeven.
Ik hoop dat er misschien nog een nieuwe versie komt waarbij al die toeters en bellen die voor mij wat ingewikkeld zijn niet meer hoeven.
-

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."