Onderwerp over de download Spotnet Improver
Moderator: Moderator Team
-
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver
Plaatsen jullie ook nog een keer voor ofline gebruik voor XP, heb het wel een keer gedownload maar de nieuwe update nog niet kunnen vinden voor XP ofline.
Jack100
Jack100
-
Er zit een zekere virushunter die bij iedere spot die kleiner is dan 1000 kb direct virus/trojan plaatst.Brambo schreef:Die spotnet moderators weten totaal niet met wat ze bezig zijn, dit is meer een soort sencuur....kan toch niet...
En heb het idee dat hij dit ook intern meld met spot melden.
Zo zijn er ook puzzels van iemand verwijderd die niets met virusen en of trojans te maken heeft.
Dit ligt denk ik niet aan moderatie, het is voor hun ook ondoenlijk om alles te controleren.
Jack100
-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Krukas maakt alle offline versies, daar hou ik me buiten. Online versie is veel makkelijker want dan heb je gelijk de updatesjack100 schreef:Plaatsen jullie ook nog een keer voor ofline gebruik voor XP, heb het wel een keer gedownload maar de nieuwe update nog niet kunnen vinden voor XP ofline.
Jack100

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
- Usenet: Tweaknews/Astraweb
- Internet: KPN
Als je de local versie al hebt, hoef je alleen de spotnetimprover.js van Thisegzz te downloaden.jack100 schreef:Plaatsen jullie ook nog een keer voor ofline gebruik voor XP, heb het wel een keer gedownload maar de nieuwe update nog niet kunnen vinden voor XP ofline.
Open dit met kladblok
voeg boven in het scritp de regel
Code: Selecteer alles
<!-- saved from url=(0014)about:internet -->
Vervang alle
http://haatmij.nl/jij/spotnet/
C:\\ProgramData\\Spotnet\\Images\\
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Telfort
Een overbodige vraag, antwoord weet ik denk ik al.
Is het mogelijk om iets te maken om iemand een pm te sturen net zoals in ftd.
By the way Thisegzz de blacklist update ik handmatig van jou js bestand naar mijn js bestand op m'n eigen server.
Zo blijft hij up to date.
TrippleXXX

By the way Thisegzz de blacklist update ik handmatig van jou js bestand naar mijn js bestand op m'n eigen server.
TrippleXXX

-
- Usenet: Tweaknews/Astraweb
- Internet: KPN
Jeps zo doe ik dat ook (nog)TrippleXXX schreef:By the way Thisegzz de blacklist update ik handmatig van jou js bestand naar mijn js bestand op m'n eigen server.
TrippleXXX![]()
![]()
Alleen heb ik het script niet op mijn eigen server maar in de directorie waar spotnet geïnstaleerd is staan.

-
Ok werkt weer met smilies.Krukas schreef:Als je de local versie al hebt, hoef je alleen de spotnetimprover.js van Thisegzz te downloaden.jack100 schreef:Plaatsen jullie ook nog een keer voor ofline gebruik voor XP, heb het wel een keer gedownload maar de nieuwe update nog niet kunnen vinden voor XP ofline.
Open dit met kladblok
voeg boven in het scritp de regeltoe.Code: Selecteer alles
<!-- saved from url=(0014)about:internet -->
Vervang alleverwijzingen inCode: Selecteer alles
http://haatmij.nl/jij/spotnet/
Bekijk anders eerst even hoe de url's in je huidige local versie staat.Code: Selecteer alles
C:\\ProgramData\\Spotnet\\Images\\
Werk liever met offline dan kan ik mijn eigen black list kiezen.
Staan soms namen tussen waarvan ik denk waarom staan die er tussen.
Misschien in het verleden iets uitgevreten.
Maar goed dwaal af ..... werkt weer.
-
- Moderator Team Lid
Ik denk dat dat wel mogelijk is, maar makkelijk is het zeker niet. En als de ontvanger geen Spotnet Improver heeft, zal ie het nooit lezen...TrippleXXX schreef:Een overbodige vraag, antwoord weet ik denk ik al.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
- Moderator Team Lid
Anoniempje is de standaardnaam van Spotlite. Het zijn dus waarschijnlijk verschillende mensen die dat pseudoniem gebruiken.

-
- Usenet: Eweka
- Internet: Telfort