heb het ook geprobeerd, met frans heeft gedaan maar ook zonder resultaat naar een paar keer op bijwerken te klikken krijg je wederom de melding, we blijven doorgaan!!!
Ik ga dit weekeinde (of iemand moet mij voor zijn)
SpotNet installeren op een schone windows 7 installatie.
Op deze machine zal niets verder dan SpotNet en MWB / Comodo geinstalleerd worden.
Eventuele conclusies zal ik melden.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol. It's just me, nothing more nothing less
Dat is het vreemde dan ook.
Er zijn maar een aantal gebruikers die echt blijvende problemen ondervinden, al deze gebruikers hebben Win7/Vista zowel 32 als 64 bit versie. Zoals ik al eerder aangaf denk ik dat we op dit moment door (al) onze oplossingen heen zijn?
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol. It's just me, nothing more nothing less
gerstr schreef:ik krijg dus met alle goede wil van de wereld deze melding niet voor elkaar en geloof me dat ik het nu onderhand ook wel zelf wil zien.....
Bij mij dus op zowel W7-x86 als W7-x64 nog geen 1 keer gezien en gewoon stabiel....
Kan ik me voorstellen. Van de andere kant krijg je dan waarschijnlijk niet meer info daarmee dan wat ik je heb proberen aan te dragen. m.a.w. hoe zou je dan daarmee verder gaan. Niet verkeerd begrijpen, ik waardeer je inspanningen ten zeerste. Met hartelijke dank daarvoor. Misschien dat er na een nachtje slapen hier of daar een lichtje gaat branden.
De aanhouders winnen !
Psion schreef:Dat is het vreemde dan ook.
Er zijn maar een aantal gebruikers die echt blijvende problemen ondervinden, al deze gebruikers hebben Win7/Vista zowel 32 als 64 bit versie. Zoals ik al eerder aangaf denk ik dat we op dit moment door (al) onze oplossingen heen zijn?
Heb ook nog geprobeerd in de comptab.mode WindowsXP SP3 te draaien maar ook zonder resultaat.
Psion schreef:Hmmm misschien heb ik eroverheen gelezen.
Maar aangezien windows veel logt...
Kun je iets terugzien in de event log?
Zoja kun je dat hier posten?
Ik heb gezocht naar *.log met een datum van vandaag maar in al de gevonden bestanden geen aanknopingspunten kunnen vinden. Ook heb ik Drwatson.exe eens geraadpleegd. Hij kon ook niets vinden.
Jammer!
Bij mijn weten maakt Windows een log zodra een programma vastloopt of crasht had gehoopt dat we aan de hand van het error ID konden verder zoeken... We blijven doorgaan!
Psion schreef:Jammer!
Bij mijn weten maakt Windows een log zodra een programma vastloopt of crasht had gehoopt dat we aan de hand van het error ID konden verder zoeken... We blijven doorgaan!
Heb vervolgens naar txt bestanden gezocht. Daar heb ik wel mogelijke aanknopingspunten gevonden. m.n. het aanroepen van het (telefoon-)modem, het blokkeren van een IP e.d. Bestanden zijn als zip bijgevoegd. Het uitroepteken aan het begin van de naam is door mij toegevoegd als identificatie.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.