Spotnet Classic 1.9.0.8

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Gompy
Answers: 0
Leeftijd: 109

Re: Spotnet 1.8.5.8

Bericht door Gompy »

Ik had hem al via de auto-update.
Hij is weer geweldig!

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

Dit keer een release speciaal voor spotters : mogelijkheid om je eigen spots te verwijderen, maar ook om ze te bewerken. Daarbij worden de reacties van de oude spot onder de nieuwe gehangen (werkt alleen in 1.8.5.8).

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

Deze nieuwe opties zijn ook super:
  • Buggy server optie
  • gebruikersnaam/wachtwoord instellen per server (handig als Sunny usenet het weer eens laat afweten)
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Tony_Almeida
Usenet: ItelligentWondernews
Internet: Ziggo

Bericht door Tony_Almeida »

Verzoekje aan Wheaten: Ik zie dat je een aantal thema's hebt gemaakt voor Spotnet 1.8.5. Ik gebruik al een hele lange tijd naar tevredenheid een thema van jou genaamd "Theme-04-Grey", zie screen van Themes Config Tool.

Nu heb ik dit thema een tijdje geleden overgezet naar Spotnet 1.8.5.0. Zoals je in de onderstaande screenshots kunt zien werkt dit thema qua interface ook weer zoals het werkte vóór 1.8.5 (screenshots zijn van v1.8.5.8).

Ik heb ook weer de Copy Description, Title etc toegevoegd, maar die krijg ik nog niet werkend in de code. Wat tevens nog niet goed werkt zoals je ziet in de laatste screenshot zijn de buttons bij de berichten onderaan. Zou(den) je/jullie hier eventueel nog naar kunnen? Dat zou ik erg op prijs stellen.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Daarnaast ben ik voor de geïnteresseerden nog bezig om een nieuwe versie te maken van mijn filters. Ik weet dat er toen een hoop gebruikers waren van mijn filters. In de screenshots zie je een testversie voor Spotnet v1.8.5.8. Als er nog mensen zijn die hier interesse in hebben en dit willen testen dan graag een reactie plaatsen in het topic uit mijn signature. Niet in dit topic a.u.b.

jagp

Bericht door jagp »

Theme-04 lijkt heel veel op het thema Straight.
Misschien is het handiger als je daar een kopie van maakt en dat vervolgens aanpast.
Vind je bijvoorbeeld de achtergrond van Theme-04 mooier, dan kun je het bestand body-bg.jpg van Theme-04 kopiëren naar de img map van de kopie.

Tony_Almeida
Usenet: ItelligentWondernews
Internet: Ziggo

Bericht door Tony_Almeida »

jagp schreef:Theme-04 lijkt heel veel op het thema Straight.
Misschien is het handiger als je daar een kopie van maakt en dat vervolgens aanpast.
Vind je bijvoorbeeld de achtergrond van Theme-04 mooier, dan kun je het bestand body-bg.jpg van Theme-04 kopiëren naar de img map van de kopie.
Thanks, ik had inderdaad het Straight thema al als basis gebruikt. Ik heb nu ook de css hiervan gebruikt en aangepast waardoor de fontgrootte nu ook overeenkomt met het Theme-04 en alle buttons werken nu uiteraard ook. Nu alleen nog die extra buttons..

Gompy

Re: Spotnet 1.8.5.8 en zoekmachine's

Bericht door Gompy »

Een vraag omtrent de NZB-zoekmachine die binnen Spotnet 1.8.5.8 wordt gebruikt.

Wat ik zo zie is dat binnen Spotnet de zoekmachine Binsearch.info wordt gebruikt.
Nu was dat vroeger een top zoekmachine en men kon daar heel lang terug om iets te vinden maar mijn ervaring is dat er veel content niet meer te vinden is.
Ik heb daarom als add-on in mijn Firefox de zoekmachine NZB-Club toegevoegd.
2760+ dagen NZB's terug te vinden van usenet.

http://tinyurl.com/ylmk32s

Er zijn meer zoekmachines maar ik wil me beperken tot bijvoorbeeld NZB-Club.
Mijn concrete vraag is, is het in Spotnet 1.8.5.8 zo te configureren dat het de NZB's bij een andere zoekmachine bij elkaar zoekt in plaats als bij Binsearch?
Ben er reuze benieuwd naar.

Groeten, Willem

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

Helaas zit dat in de code ingebakken.
Als je weet hoe NZBClub op een 'api achtige' manier aangestuurd kan worden, dan kunnen we dat wel op de wensenlijst zetten.

Gompy

Bericht door Gompy »

mesa57 schreef:Helaas zit dat in de code ingebakken.
Als je weet hoe NZBClub op een 'api achtige' manier aangestuurd kan worden, dan kunnen we dat wel op de wensenlijst zetten.
Daarmee kan ik je helaas niet van dienst zijn Mesa57.
Ik heb daar totaal geen kaas van gegeten.
Ik weet hoe usenet in elkaar steekt en hoe het 1 en ander werkt, maar hoe die aansturing werkt weet ik niet.
In de geregistreerde versie van AltBinz 0.41.1 is deze zoekmachine ook verwerkt, evenals acht andere, maar hoe de maker RDL dat gedaan heeft weet ik niet.
Ik kan me nu wel redden met de add-on's voor Firefox die "Mycroftproject" heeft om toe te voegen aan de browser, en dan de gezochte NZB's aan Sabnzbd voeren wat in Spotnet zit, maar het zou misschien mogelijk zijn geweest dit in Spotnet te implementeren.
Het is geen kritiek wat ik heb hoor, ik ben al heel blij dat jullie verder zijn gegaan met het doorontwikkelen en zoals het nu werkt vind ik het al grandioos
Hier de link voor de add-on's:

http://mycroftproject.com/search-engines.html?name=nzb

Suc6!

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

Welke functie in spotnet gebruik je trouwens om te zoeken op NZB's ? Dat is toch alleen bij gruwelijk oude spots mogelijk ?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer