Out of Memory exception
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Moderator Team Lid
-
- Usenet: yabse
- Internet: KPN
Re: Out of Memory exception
Bedankt Ypsos, mijn probleem met windows 8.1/spotnet is hiermee ook opgelost.
-
- Moderator Team Lid
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
-
- Moderator Team Lid
Verwijder het .dbc bestand uit de c:\program data\spotnet folder, en start dbcloader opnieuw op.
-
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
Ok....de tool heeft geholpen....spotnet start nu weer normaal op....maar ik krijg geen nieuwe spots binnen....de laatste is van 65 dagen geleden......doe ik iets verkeerd??
-
- Moderator Team Lid
Nee, maar ik denk dat het opgelost kan worden door het .dbs bestand te verwijderen in de bovengenoemde folder.wappoo schreef:Ok....de tool heeft geholpen....spotnet start nu weer normaal op....maar ik krijg geen nieuwe spots binnen....de laatste is van 65 dagen geleden......doe ik iets verkeerd??
Het nu gevulde .dbc bestand kun je laten staan. Spotnet zal een nieuw .dbs bestand aanmaken en vullen met alle bij jouw provider aanwezige spots.
-
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
Bedankt voor je reactie. Ik heb spotnet verwijderd met de removal tool, opnieuw geïnstalleerd en toen de DBCloader gedraaid. Dit was voor mij de oplossing.
-
- Usenet: newsgrabber
- Internet: zeelandnet

Dagen ben ik al van alles aan het proberen ,spotnet verwijderen , spotnet verwijderen met extra tool , NET.Framework controleren...elke topic heb k hier opgezocht en uit geprobeerd

Tot ik hier terecht kwam , ook door een doorverwijzen van een forum topic , en ja hoor whoehoeeee

Veel respect voor al die mensen die belangeloos problemen mee helpen oplossen voor mensen zoals ik ...

-
- Moderator Team Lid
Mooi dat er zoveel mensen mee geholpen zijn
En ypsos, bedankt voor de beschrijving !
Bewaar het tooltje goed, want als je naar een andere usenet provider gaat, heb je het wellicht weer nodig.

Bewaar het tooltje goed, want als je naar een andere usenet provider gaat, heb je het wellicht weer nodig.