Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: eweka
- Internet: tele2
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Ik heb Pure Usenet met een Tele2 internet abonnement en de gehele dag misschien 20 spost binnengehaald. Zojuist nog eens geprobeerd en helemaal niets. Wat adviseren jullie??
-
- Usenet: Sunny
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 78
Gewoon even afwachten. Er is/wordt aan gewerkt. Kan even duren vooordat de headers hersteld zijn.Frankske71 schreef:Ik heb Pure Usenet met een Tele2 internet abonnement en de gehele dag misschien 20 spost binnengehaald. Zojuist nog eens geprobeerd en helemaal niets. Wat adviseren jullie??
-
- Usenet: eweka
- Internet: tele2
-
- Usenet: pure usenet
Wat is er aan de hand, er komen bijna geen spots meer binnen. Je betaalt voor een abonnement, en helaas wordt er niet of nauwelijks medegedeeld waarom spotnet / pure-usenet plat ligt.
Is Brein of een organisatie die hieraan gelieerd is hiervoor verantwoordelijk ?
Ik denk dat het fijner is wanneer iemand van spotnet een duidelijk antwoord kan neerzetten met betrekking tot de problemen die veel users nu ondervinden ....
Ik denk dat het fijner is wanneer iemand van spotnet een duidelijk antwoord kan neerzetten met betrekking tot de problemen die veel users nu ondervinden ....
-
- Moderator Team Lid
-
- Usenet: Sunny
- Leeftijd: 78
Probleem ligt niet bij spotnet maar bij je usenetprovider. Die hebben een storing. Bij Eweka werkt alles goed op dit moment.twindummy schreef:Wat is er aan de hand, er komen bijna geen spots meer binnen. Je betaalt voor een abonnement, en helaas wordt er niet of nauwelijks medegedeeld waarom spotnet / pure-usenet plat ligt.
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: glasvezel 600mbit
- Leeftijd: 42
- Contacteer:
Hier tot op heden hetzelfde probleem. er komen amper tot geen spots binnen.
Sunnyusenet
en mn provider is Wisper glasvezel 500/500
Sunnyusenet
en mn provider is Wisper glasvezel 500/500
Is dit beleid of is hier over nagedacht?
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: KPN
Hier ook probleempje met Sunny. Iemand had me net aangeraden om de database van Sunny even te verwijderen (C:\ProgramData\Spotnet\) , spotnet is nu een nieuwe database aan het opbouwen en kijken of dit werkt. Tot dan maar gewoon spotweb gebruiken 

-
- Usenet: Newsdemon
Pannekoeker schreef:Hier ook probleempje met Sunny. Iemand had me net aangeraden om de database van Sunny even te verwijderen (C:\ProgramData\Spotnet\) , spotnet is nu een nieuwe database aan het opbouwen en kijken of dit werkt. Tot dan maar gewoon spotweb gebruiken
Heb ik al gedaan, maar werkt niet. Serverstoringen worden hiermee niet opgelost..
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Mensen laten we ontspannen, we moeten de server even tijd geven om het probleem op te laten lossen.
Tenzij er nieuwe informatie is wil ik iedereen verzoeken niet meer te reageren met berichten in de trant van "Doet niet".
Lukt dit niet dan zal ik het topic tijdelijk op slot moeten doen.
Tenzij er nieuwe informatie is wil ik iedereen verzoeken niet meer te reageren met berichten in de trant van "Doet niet".
Lukt dit niet dan zal ik het topic tijdelijk op slot moeten doen.
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!