Ik ben er achter gekomen dat je deeld met mensen uit het buitenland,geen wonder dat dit zo goedkoop is.
Als je teveel download krijg je dit te zien "too many connections for your user"
Toch maar weer naar me ouder provider gegaan en alles werkt weer ok
Diablo76 schreef:Ik ben er achter gekomen dat je deeld met mensen uit het buitenland,geen wonder dat dit zo goedkoop is.
Als je teveel download krijg je dit te zien "too many connections for your user"
Wat een onzin, je zal zelf wel teveel lijntjes open hebben gehad.
Hier werkt lightningusenet perfect. Haal de max van mijn verbinding, spots zijn volledig, reacties laden snel en dat voor 2,50 per maand
Diablo76 schreef:Ik ben er achter gekomen dat je deeld met mensen uit het buitenland,geen wonder dat dit zo goedkoop is.
Hahahaha, wat een onzin, helemaal geen last van, draait als een trein hier.
Diablo76, ik weet niet waar dit vandaan haalt, maar je verkoopt een raar verhaal.
Het is natuurlijk altijd gemakkelijker om met een raar en niet kloppend verhaal een ander de schuld te geven in plaats van het probleem bij jezelf te zoeken.
Je er beter aan doen om je eigen instellingen -met behulp van de op dit forum daarop betrekking hebbende topics- nog eens rustig te controleren.
Artikel 6 is voor deze specifieke usenet dienst niet van toepassing, je betaald voor een maand, kwartaal of jaar en that's it.
Ik zou zeggen probeer het gewoon een maandje uit ( 2,50) dan zie je vanzelf hoe alles gaat.
Daarna kun je altijd nog voor een kwartaal of voor een jaar tegelijk een abo afsluiten.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.