mijn dank is groot voor allen die hier hun zorg en aandacht aan hebben besteed.
aanval op spotnet
Moderator: Moderator Team
-
Li-an-Pe
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 13:17
Re: aanval op spotnet
Na enig paniek bij deze leek is het mij ook gelukt en is er 10051 narigheden verwijdert,
mijn dank is groot voor allen die hier hun zorg en aandacht aan hebben besteed.

mijn dank is groot voor allen die hier hun zorg en aandacht aan hebben besteed.
-
knegt50
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 21:28
Re: aanval op spotnet
Weet zelf niet hoe maar met wat freubelen nu ook voor elkaar gekregen maar alles is weer schoon ....pffffff
-
Deleted User 7399
Re: aanval op spotnet
Voor de mensen die het misschien over het hoofd hebben gezien, Bekijk de eerste post op pagina 11 
Met dat tool kun je de spam verwijderen.
Met dat tool kun je de spam verwijderen.
-
siet
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 30 mar 2011, 12:55
Re: aanval op spotnet
heb de tool gedownload heb de sql in de bin map gezet heb de pc opnieuw opgestart, maar als ik spotnetspamremover wil laten draaien dan krijg ik een klein schermpje wat hiervoor ook al gepost was dat system data sqlite niet geladen kan worden klik ik op dooorgan dan krijg ik een klein grijs schermpje met de tekst Form1 links bovenin en verder niks werkt hier dus niet of ik doe iets niet goed
-
cycloop
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 14:37
- Locatie: Omgeving Hoorn.
Re: aanval op spotnet
Dat had ik eerst ook maar ik heb de twee files gewoon in de SQL folder gedaan en niet in de bin folder van SQL. Toen ging het wel. Probeer maar. 
Cycloop.
Soldier without an army.
Soldier without an army.
-
siet
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 30 mar 2011, 12:55
Re: aanval op spotnet
@Cycloop
Ook uitgeprobeert, maar hetzelfde resultaat, raar dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet
Ook uitgeprobeert, maar hetzelfde resultaat, raar dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet
-
cycloop
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 14:37
- Locatie: Omgeving Hoorn.
Re: aanval op spotnet
@Siet, jammer! Dat had ik niet verw8! Ik zou het verder ook niet weten, wat dit aangaat ben ik verder een grote kluns. 
Cycloop.
Soldier without an army.
Soldier without an army.
-
siet
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 30 mar 2011, 12:55
Re: aanval op spotnet
@Cycloop
haha , ik kom er vaak wel uit en kan het ook wel begrijpen, maar als je het uitvoert en het werkt niet, dan wordt ik soms pissig op mezelf lol
haha , ik kom er vaak wel uit en kan het ook wel begrijpen, maar als je het uitvoert en het werkt niet, dan wordt ik soms pissig op mezelf lol
-
cycloop
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 14:37
- Locatie: Omgeving Hoorn.
Re: aanval op spotnet
Dan kunnen we elkaar een hand geven!
Ik had trouwens niet vermeld dat ik Win7 64 bit gebruik. Misschien heeft dat er ook mee te maken.
Sterkte in de strijd!
Ik had trouwens niet vermeld dat ik Win7 64 bit gebruik. Misschien heeft dat er ook mee te maken.
Sterkte in de strijd!
Cycloop.
Soldier without an army.
Soldier without an army.
-
gringo
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 00:10
Re: aanval op spotnet
cycloop schreef:Dat had ik eerst ook maar ik heb de twee files gewoon in de SQL folder gedaan en niet in de bin folder van SQL. Toen ging het wel. Probeer maar.
ik heb alle2 geprobeerd maar werkt hier ook niet krijg hetzelfde schermpje wat siet heeft.
Ik had eerst de header van ziggo werkt niet meer blijft vastzitten bij handtekeningen controleren en later bij lightingusenet,werkt ook niet.
en nu heb ik van textnews.news.cambrium.nl als header,maar daar krijg ik alleen de spots vanaf gisteren maar werkt dan verder wel ook met bijwerken
maar wil mn oude database terug,grr
ik gebruik windows xp,ziggo provider en lightingusenet als nieuws server