Nog een vraagje, nu staat er vlak voor de spotnaam een groene V:
Is het ms mogelijk dat indien de spot (of spotter) op de blacklist staat dit icoon een rood kruis of een uitroepteken of iets dergelijks word?
Liefst nog dezelfde animated uitroepteken als in de subheader (maar dan groter)...is maar een idee
Met de volgende eerder gestelde vraag hoeft niets gedaan te worden
3- Kan het belletje bij reacties gebruikt worden om gebruikers te melden voor de externe blacklist?
of via dezelfde afbeelding waarmee een spotter gemeld kan worden voor de externe blacklist/whitelist.
Voeg de gebruikers met ongewenste reacties wel aan de lokale banlijst toe in het adresboek.
Bijna klaar
de functie reactie melden (commentaren) is in deze download gedeactiveerd
de functie (commentaren) user id en blacklist/ whitelist zijn wel actief
credits zijn voor Ps3udO
mijn kennis m.b.t javascript is beperkt
Goed werk weer! Ik heb een paar opmerkingen van cosmetische aard, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Als de spotter niet op de black- en whitelist staat, dan staat er nu een groot vraagteken. Dit staat een beetje raar. Ik denk het het mooier is om gewoon standaard niets daar neer te zetten (en eventueel de titel van de spot een stuk naar links te schuiven). Alleen als er iets aan de hand is (op de black- of whitelist staan dus), dan pas een extra icoontje zoals het vinkje of het kruisje. Dat staat wat netter denk ik en ook wat rustiger bij spots van normale spotters.
Het gele driehoekje waarmee je een spot kunt rapporteren staat zowat tegen de linkerkant aan. Het is mooier om wat ruimte tussen de rand en het driehoekje te laten vind ik.
Bij de balk waar de spotinfo staat (spotternaam, spotter-id en spottijd etc.), daar kan denk ik wel een extra spatie tussen het symbooltje en de tekst erachter. Met name bij de spottijd is er wat weinig ruimte tussen deze twee elementen, maar eigenlijk kan er bij alle velden wel wat meer ruimte tussen naar mijn mening. Ook lijkt de tekst in alle velden iets te laag te staan ten opzichte van het symbool. Als de tekst bijvoorbeeld een of misschien twee pixels omhoog wordt geschoven, dan ziet het er een stuk netter uit.
Nogmaals, dit zijn wat kleine cosmetische dingen. Kijk maar of er iets mee gedaan moet worden .
Megalos schreef:Ook lijkt de tekst in alle velden iets te laag te staan ten opzichte van het symbool. Als de tekst bijvoorbeeld een of misschien twee pixels omhoog wordt geschoven, dan ziet het er een stuk netter uit.
even style.css vervangen met deze http<KNIP>style.zip
wat betreft de subheader daar heb ik heel weinig speling datum en tijd passen er tussen bij spot id heb ik de ruimte nodig
Ook weer bedankt Ypsos!
Ben het niet eens met Megalos v.w.b. het vraagteken.
Als je met de muis op het vraagteken gaat staan komt er een popup-schermpje met een waarschuwing.
Dat vind ik wel een goed idee.
De andere punten boeit me niet zo, het zal best wel...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.