hier werkt ook alles weer perfect , thank you very muchDarkling schreef:Thisegzz schreef:Download even SQLite: http://sourceforge.net/projects/sqlite- ... _test=goalBedankt deze combinatie werkte hier.

Moderator: Moderator Team
hier werkt ook alles weer perfect , thank you very muchDarkling schreef:Thisegzz schreef:Download even SQLite: http://sourceforge.net/projects/sqlite- ... _test=goalBedankt deze combinatie werkte hier.
Dit werkt prima, hartstikke bedankt.Thisegzz schreef:Heb even snel een programma in elkaar geknutseld dat de spam-spots verwijdert.
Download op: http://dl.dropbox.com/u/65187/spotnetspamremover.zip
Na het openen van spotnetspamremover.exe klik je het database bestand aan, dat staat in C:\ProgramData\Spotnet.
Dan zal het programma alle spam spots van de afgelopen dagen verwijderen.
Heb het alleen zelf getest maar het zou moeten werken. Stel me niet verantwoordelijk als het mis gaat (nieuwe database is toch zo op te halen).
Helaas nog steeds dezelfde foutmelding.DarkChild schreef:dit kan ik bevestigen, ook onder windows7 werkt hij nu.
-Installeer eerst SQL Lite
-Plaats deze bestanden in de map C:\Program Files\SQLite.NET\bin\
-dubbelklik op spotnetspamremover(.exe) en open de vervuilde database (in Win7 te vinden in c:\programdata\spotnet)
Laat het programma even zijn werk doen en de melding dat '10051 post zijn verwijderd' verschijnt
PROPS zijn volledig voor Thisegzz!!!
Heb je na installatie van SQLite je PC opnieuw opgestart (sorry, moet het vragen) ?Mustang5.0 schreef:Helaas nog steeds dezelfde foutmelding.DarkChild schreef:dit kan ik bevestigen, ook onder windows7 werkt hij nu.
-dubbelklik op spotnetspamremover(.exe) en open de vervuilde database (in Win7 te vinden in c:\programdata\spotnet)
Laat het programma even zijn werk doen en de melding dat '10051 post zijn verwijderd' verschijnt
Ik werk met Windows7 86![]()
Wel bedankt voor de moeite
Ik heb ook XP maar kan het niet helemaal volgen wat jullie allemaal bedoelen.loyal2me schreef:Als je de spotnet spamremover in de directory van C:\Program Files\SQLite.NET\bin\ plaatst werkt het bij mij onder XP.
THX thiseggz!!
Nu wel, eerst alles eraf gehaald daarna opnieuw Sqlite eropgezet vervolgens in SQLite.nt\bin\ de bestanden gezet daarna de spamremover openen maar blijft de zelfde fout aangeven.Carnifex schreef:Heb je na installatie van SQLite je PC opnieuw opgestart (sorry, moet het vragen) ?Mustang5.0 schreef:Helaas nog steeds dezelfde foutmelding.DarkChild schreef:dit kan ik bevestigen, ook onder windows7 werkt hij nu.
Ik werk met Windows7 86![]()
Wel bedankt voor de moeite