Wat zijn uw wensen voor Spotnet ?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

jantje
Answers: 0

Re: Wat zijn uw wensen voor Spotnet ?

Bericht door jantje »

Zou het mogelijk zijn om een filter in te stellen dat zoekt op een maximaal aantal dagen dat een spot oud is.
Hiermee voorkom je dat je een hele hoop te zien krijgt wat , ondanks een pay-server, niet meer te downloaden is.

kevinv2u

Bericht door kevinv2u »

Een CAPTCHA of ander beveiligingsmechanisme voor het aanmelden van spots.

Op dit moment kun je het systeem geautomatiseerd bevuilen door willekeuige spots toe te voegen via het programma zelf. Spots worden dan netjes ondertekend en verschijnen in het overzicht.

Wat mij nogmaals bij mijn andere suggestie brengt om een systeem in te bouwen waarmee gebruikers de kwaliteit van spots kunnen beoordelen. Bijvoorbeeld zoals het Tweakers reactiesysteem bij nieuwsartikelen. Spots met een lage rating kunnen dan weggefilterd worden.

Vervuiling moet voorkomen proberen te worden.
Laatst gewijzigd door kevinv2u op 15 feb 2011, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.

kevinv2u

Bericht door kevinv2u »

JANTJE schreef:Zou het mogelijk zijn om een filter in te stellen dat zoekt op een maximaal aantal dagen dat een spot oud is.
Hiermee voorkom je dat je een hele hoop te zien krijgt wat , ondanks een pay-server, niet meer te downloaden is.
Een dergelijke feature maakt het geheel overzichtelijker en brengt het aantal gebruikte systeemresources ook wat terug. Alhoewel het gebruikte memory dat in de task manager wordt weergegeven niet het werkelijke gebruikte memory is. Dat heeft te maken met de manier waarop het .NET framework omgaat met memory.

fogg

Bericht door fogg »

meerdere servers svp

dan lees ik in met casema / ziggo en down ik met powernews,

dat probleem ook uit de wereld ;-)

kevinv2u

Bericht door kevinv2u »

Rickoa schreef:Ik download met mijn payserver normaal geen par2 bestanden omdat dit toch alleen maar extra bestanden zijn waar ik met mijn retentie toch niets aan heb.
Is er misschien een optie mogelijk, dat ik wanneer ik op de download knop druk par2 aan of uit kan vinken net als dit bij binsearch kan!
PAR2 bestanden zijn bedoeld om beschadigde bestanden te repareren die bijvoorbeeld verkeerd zijn geüpload. SabNZB (library die wordt gebruikt door Spotnet om te downloaden) gebruikt deze bestanden tevens om een spot als set te behandelen en te verifiëren waarna de rars automatisch worden uitgepakt. Dus ook met je payserver heb je hier wat aan.

MarkmanB

Bericht door MarkmanB »

Kunnen deze 2 verzoekjes nog ff op de lijst aub?

door MarkmanB » Ma 14 Feb 2011, 10:42
Nog 2 verzoekjes. Nu van cosmetische aard:

1. Ik vind de tekst in het algemeen wat wazig. Ik heb het idee dat het lettertype gestretched wordt. Als dat het geval is, dan zou ik graag zien dat dit niet meer gebeurt in een nieuwe versie. Kortom: tekst aub duidelijker.

2. De namen van de gebruikers (plus de tijd) bij de berichten, zijn bij mij lichtgrijs. Het zou fijn zijn als dit gewoon zwart is.

Zombymario
Usenet: IPv6 & Tele2
Internet: Tele2 @ 20Mb/s
Leeftijd: 31
Contacteer:

Bericht door Zombymario »

Komt er ook nog een verbetering dat Spotnet niet 300MB van je RAM-geheugen gebruikt als het zoveel spots heeft of kan het niet anders. Want ik wil wel graag veel spots hebben maar om dan 300MB van me RAM-geheugen er aan kwijt te zijn vind ik wat jammer.

Cozy

Bericht door Cozy »

Aparte filtergroepering. Nu is er "slechts" 1 filterbox. Breidt deze uit naar bv 4 hoofdfilterboxen bv Beeld, geluid, spellen, applicaties die je kunt openklappen en sluiten. Nieuwe filters moeten dan aan een de betreffende filterbox kunnen worden toegevoegd. Dit houdt het overzicht relatief kort, opgeruimd en overzichtelijk.

Jan Janssen

Bericht door Jan Janssen »

iPad App voor Spotnet

joszzz

Bericht door joszzz »

Voor het ophalen NZB, sabnzbdplus in pause zetten, vervolgens NZB ophalen en sabnzbdplus weer voortzetten (resume).
Sabnzbdplus moet dan wel zo geconfigureerd worden dat verbinding(en) met de newsserver moet worden verbroken.

Op deze manier kan sabnzbdplus alle beschikbare "draadjes" gebruiken, ipv 1 minder tbv Spotnet.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer