database bij spotnet 1.7
Moderator: Moderator Team
-
- Internet: tele2
Re: Spotnet Versie 1.7: Eerste ervaringen
ik krijg de volgende foutmelding c:\programfiles(x86)\spotnet\SABnbzd.exe.log hoe kan ik dat oplossen en wie wil mij helpen
-
gisteren voor het eerst gedonder met die overload toestanden , database aangepast door @spot.net te verwijderen toen geen last meer gehad er waren toen maar 2 regels wat ik hoefde te verwijderen , vanmorgen weer opgestart precies zelfde geduvel weer een overload, er waren toen in de database 106 regels met @spot.net, zag dat er een nieuwe update was ,geinstalleerd en geen geduvel meer met overload toestanden , hoop dat het opgelost is , alhoewel er in deze nieuwe release geen punten genoemd werden met die overload . Maar hij werkt nu wel , even afwachten nog . Wat een verademing deze nieuwe versie !!!!! Hartstikke bedankt allemaal .
m.vr.gr. Gert
m.vr.gr. Gert
-
ik had ook 1.7 geplaatst alles ging goed maar bij de 1.5 kon ik terug kijken tot 2009 maar nu niet meer met de 1.7 ??
ik heb ook xsnews .
iemand een oplossing hoe ik ook met 1.7 tot 2009 data terug kan kijken
ik heb ook xsnews .
iemand een oplossing hoe ik ook met 1.7 tot 2009 data terug kan kijken
-
- Usenet: Ziggo
- Internet: Eweka
-
- Usenet: usenet4u
- Internet: ziggo
Na diverse installaties blijft het probleem van de reacties laden door gaan. Soms (na een héle tijd laden) wordt er gezegd dat alle reacties zijn geladen alleen zie ik er geen één. Als ik de oude versie weer installeer dan zie ik wel alle reacties (alleen wel weer erg lang wachten voor ze geladen zijn.)
Bij de voordelen van versie 1.7 is het eerste wat opvalt: razendsnel laden van de reacties! ??????
Wat doe ik (en anderen) dan in hemelsnaam verkeerd?
Bij de voordelen van versie 1.7 is het eerste wat opvalt: razendsnel laden van de reacties! ??????

Wat doe ik (en anderen) dan in hemelsnaam verkeerd?

-
Na enkele uren prutsen en alle versies nog eens geprobeerd te hebben blijf ik ook het probleem houden van het laden van de reacties.
Als ik cambrium gebruik > steeds opnieuw verbinden > laten etc 51%
als ik xsnews gebruik > super traag
Daarnaast haalt hij elke keer als ik het proggie opstart weer alle reacties binnen. nu gaat dat met 2 Mbs dus lang wachten hoef ik niet maar toch.
Ik heb dus diverse verse installs gedaan (cc cleaner gebruikt) maar kom er niet uit. Wie weet raad ?
Als ik cambrium gebruik > steeds opnieuw verbinden > laten etc 51%
als ik xsnews gebruik > super traag
Daarnaast haalt hij elke keer als ik het proggie opstart weer alle reacties binnen. nu gaat dat met 2 Mbs dus lang wachten hoef ik niet maar toch.
Ik heb dus diverse verse installs gedaan (cc cleaner gebruikt) maar kom er niet uit. Wie weet raad ?
-
ja klopt ik gebruikte deze bij 1.5 waardoor ik tot 2009 kon terug kijken maar met 1.7 werkt het niet
Update_Spotnet_Server_Database_v1.0_beta2
blijf anders maar bij 1.5
Update_Spotnet_Server_Database_v1.0_beta2
blijf anders maar bij 1.5

-
Harstikke bedankt,het werkt!!!CoBra850 schreef:even op spotnet kijken naar custom filtes spotnet v1.7.1 joao

-
- Usenet: eweka
- Internet: caiway
net versie 1.7.1 geinstalleerd, reacties laden sneller.Alleen problemen met spots bestand.
Als je spotnet opstart maakt hij een nieuwe spots bestand aan met dezelfde naam (ipadres eweka)
, dus ben je alle oude spots kwijt.

deze file weghalen heeft geen zin, bij opstarten nieuwe spotsbestand...Versie 1.5.6 heeft daar geen last van..
dus weer terug maar 1.5..
Als je spotnet opstart maakt hij een nieuwe spots bestand aan met dezelfde naam (ipadres eweka)
, dus ben je alle oude spots kwijt.

deze file weghalen heeft geen zin, bij opstarten nieuwe spotsbestand...Versie 1.5.6 heeft daar geen last van..
dus weer terug maar 1.5..
-
Op zich loopt het bij mij goed, maar ik heb ook elke keer dat ik nieuwe posten binnenhaal of Spotnet opstart, dat alle reacties weer worden binnengehaald. Wat ik doe, dit probleem blijft bestaan. Verder vind ik dat reacties zeker niet razendsnel worden binnengehaald, langzamer dan voorheen. Toen gebruikte ik Cambrium, dat gaat niet meer, blijft hangen op 51% en steeds weer opnieuw verbinden. Ik ga er van uit dat deze problematiek in de volgende versie wel is herstelt. Op zich ben ik namelijk dol blij met Spotnet. Dus alle complimenten voor de maker(s)!