Weinig spots in database

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

stroopwafel
Answers: 0
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Leeftijd: 30

Re: Weinig spots in database

Bericht door stroopwafel »

Renzzie schreef:
Renzzie schreef:Je kan ook een database downloaden voor spotlite.
Zoek op '*knip*' of in een *knip* op '*knip*'

als je dat doet kan je een database vinden. Is er wel eentje van al 2 weken oud. Maar altijd beter als niks toch? :)
Waarom zou je niet naar een database bestand mogen verwijzen? Dit heeft toch 0,0% te maken met auteursrechtelijk beveiligde bestanden?
als je het er niet mee eens bent, stuur aub een pm naar de betreffende moderator.
Gr stroopwafel

Gup
Algemeen Manager
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Leeftijd: 49

Bericht door Gup »

Tja , het blijft alleen de vraag .... een database bestand van wat ?
Nou om ons daarvoor te beschermen is dit de juiste actie
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:

stroopwafel
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Leeftijd: 30

Bericht door stroopwafel »

en nu weer ontopic ;)

Deleted User 4825

Bericht door Deleted User 4825 »

Hoi SpotLiters,

Ik gebruik v1.0 voor Mac.
Als ik headers laadt heb ik het volgende probleem:

textnews.eweka.nl = 200+K headers maar geen bestandsnamen in de spots
sslreader.eweka.nl of newsreaderxx.eweka.nl = 10+K headers (totaal van enkele dagen) en wel bestandsnamen in de spots

Is hiervoor een oplossing.

gr.,
Frepke

Ep Woody
Leeftijd: 41

Bericht door Ep Woody »

Plaats je probleem even in het Eweka topic, en lees het XS4All topic even door, daar had iemand het zelfde probleem.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

janna44
Usenet: xsnews
Internet: ziggo

Bericht door janna44 »

Ik heb een beetje hetzelfde probleem.

Ik krijg maar spots te zien vanaf augustus 2010. Terwijl ik in spotnet terug kan zien tot ver in 2009. Dit ging ook niet zonder slag of stoot, omdat xsnews ergens problemen mee had blijkbaar. Ik heb dus bij spotnet een database ingevoerd.

Alleen kan ik spot-lite niet vinden in mijn "aplication data" om een evt. database die ik al had te vervangen. Spotlite staat gewoon niet in deze map.

Weet iemand misschien hoe ik het voor elkaar kan krijgen om posts te zien van voor aug 2010? Mijn retentie bij xsnews is namelijk langer....

Noppie

Bericht door Noppie »

Ik ben nieuw en gisteren met SpotLite op de Mac gestart......prachtig en veel dank!

Inderdaad was de database wat klein (slechts een paar dagen met spots)....maar na wat proberen lukt het volgende:

1) In SpotLite mijn eweka news servers account "newsreader??.eweka.nl" tijdelijk vervangen door "textnews.eweka.nl". Deze server bevat blijkbaar alleen tekstbereichten.

2) SpotLite opnieuw opgestart en toen werden alle beschikbare (historische) posts in de lokale database geladen (>2 jaar)...in enkele minuten.

3) Als je verder niets doet krijg je een melding bij het openen van een spot dat de newsserver de bestanden niet kan vinden.

4) Daarom gewoon de oorspronkelijke news server "newsreader??.eweka.nl" weer bij de instellingen opnnemen en klaar is kees.

Alles lijkt gewoon te werken en ook zeer oude spots zijn gewoon te vinden en op te halen :D :D

Magick
Usenet: Eweka

Bericht door Magick »

Probleem met die methode is dat niet alle nieuwe spots worden geladen. Ik kreeg via newsreader maar een stuk of 20 spots per dag terwijl ik via text een veelvoud daarvan binnenkrijg.

Gebruik nu text en hoop dat ik via gokken bestandsnamen vind en anders wissel ik server.

Rhijn

Bericht door Rhijn »

Hoi.

Ik heb gisteren versie 101 geïnstalleerd gegevens ingevuld van Eweka en hop een volle database,dolle pret dus.
Van morgen helaas niet meer dan 15.
Versie 102 geïnstalleerd krijg nu een spot binnen,is beter dan helemaal niks :roll:

Ik wacht rustig af ik heb Eweka tot 23 maart stap ik over op Newsxs.nl

Lesley
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Bericht door Lesley »

Noppie schreef:Ik ben nieuw en gisteren met SpotLite op de Mac gestart......prachtig en veel dank!

Inderdaad was de database wat klein (slechts een paar dagen met spots)....maar na wat proberen lukt het volgende:

1) In SpotLite mijn eweka news servers account "newsreader??.eweka.nl" tijdelijk vervangen door "textnews.eweka.nl". Deze server bevat blijkbaar alleen tekstbereichten.

2) SpotLite opnieuw opgestart en toen werden alle beschikbare (historische) posts in de lokale database geladen (>2 jaar)...in enkele minuten.

3) Als je verder niets doet krijg je een melding bij het openen van een spot dat de newsserver de bestanden niet kan vinden.

4) Daarom gewoon de oorspronkelijke news server "newsreader??.eweka.nl" weer bij de instellingen opnnemen en klaar is kees.

Alles lijkt gewoon te werken en ook zeer oude spots zijn gewoon te vinden en op te halen :D :D
Dit was voor mij ook een hele goede truc :) Wacht er nog wel op dat spotnet wat sneller gaat functioneren. tot dan ga ik lekker spotlite gebruiken. Eens per dag even de newsreader veranderen in textnews.eweka.nl en je bent vrij actueel :)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer