Geen reacties bij posts (Linux)
Moderator: Moderator Team
-
- Leeftijd: 41
Re: Geen reacties bij posts
Ik heb net Spotlite op Ubuntu geinstalleerd. Dit in combinatie met de Ziggo newsserver. Dit werkt prima, inclusief reacties lezen en plaatsen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Usenet: Lightning
- Internet: Solcon
Re: Geen reacties bij posts
Bij mij werkt het niet. (ook easyusenet). Maar als ik textnews.news.cambrium.nl gebruik (deze gebruik ik als header server in spotnet) zie ik ook geen reacties daar waar ze in spotnet wel staan.
Ik werk trouwens op windows
Ik werk trouwens op windows
-
Re: Geen reacties bij posts (Linux)
Net probleem van geen reacties bij Easyusenet komt doordat easy usenet de link naar het bericht waarop gereageerd is niet heeft. Hierdoor kan spotlite de reacties die horen bij een onderwerp niet ophalen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Hier het zelfde probleem.
In spotnet zijn de reacties wel te zien, het gaat langzaam maar ze komen.
In Spotlite wordt geen enkele reactie getoond.
Usenet provider Xsnews.
In spotnet zijn de reacties wel te zien, het gaat langzaam maar ze komen.
In Spotlite wordt geen enkele reactie getoond.
Usenet provider Xsnews.
-
- Usenet: xsnews
- Internet: ziggo
krijg op spotlite ook geen reacties bij de spots, heb windows en xsnews als newsserver.
Met spotnet werkt het dan weer wel.
-
- Usenet: XSnews
- Internet: UPC
Dezelfde newsserver en dezelfde problemen en ook ik draai onder windowssmac schreef:krijg op spotlite ook geen reacties bij de spots, heb windows en xsnews als newsserver.

-
Zelfde probleem als bij EasyUsenet. Stuur even een mailtje naar XsNews dat je geen reacties ziet bij Spotlite doordat XHDR References de verkeerde informatie terug geeft. Even zorgen dat het hun aandacht krijgt.
-
ach, dat werkt toch niet bij hun. zijn zo onbehulpzaam daar. Eerste maand dat ik daar zit en tevens ook de laatste.
-
Hartelijk dank voor het uitzoeken. Ik dacht dat het iets lokaals zou zijn, maar heeft dus echt met de usenetprovider te maken.Ep Woody schreef:Net probleem van geen reacties bij Easyusenet komt doordat easy usenet de link naar het bericht waarop gereageerd is niet heeft. Hierdoor kan spotlite de reacties die horen bij een onderwerp niet ophalen.
(mijn reactie is een beetje laat maar ben al een paar dagen bezig met een wii wat ik nu 'ontdekt' heb. Ben ik lekker op tijd mee

-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
Beste mensen , ik heb nu diverse tickets ingediend bij easyusenet maar op heden geen enkele reactieEp Woody schreef:Zelfde probleem als bij EasyUsenet. Stuur even een mailtje naar XsNews dat je geen reacties ziet bij Spotlite doordat XHDR References de verkeerde informatie terug geeft. Even zorgen dat het hun aandacht krijgt.