Ervaringen & Discussie: Download2day

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

troepiaal
Answers: 0
Usenet: download2day
Internet: onenet
Leeftijd: 54

Re: Ervaringen & Discussie: Download2day

Bericht door troepiaal »

Ik heb gisteren spotnet geinstalleerd en wilde verder gaan om mijn provider te installeren en toen liep het spaak.
Ik heb ingevuld:
Provider: anders
Adres: download2day.nl
Poort: 119
Verbinding: 4

Account: mijn gebruikersnaam en wachtwoord en dan druk ik op verbinden en dan krijg ik het volgende te zien:
Kan geen verbinding maken met de server. Kan geen verbinging maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd. 80.69.79.24.119

Mvg Nicolle

Jester1203

Bericht door Jester1203 »

troepiaal schreef:Ik heb gisteren spotnet geinstalleerd en wilde verder gaan om mijn provider te installeren en toen liep het spaak.
Ik heb ingevuld:
Provider: anders
Adres: download2day.nl
Poort: 119
Verbinding: 4

Account: mijn gebruikersnaam en wachtwoord en dan druk ik op verbinden en dan krijg ik het volgende te zien:
Kan geen verbinding maken met de server. Kan geen verbinging maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd. 80.69.79.24.119

Mvg Nicolle
Ik snap eigenlijk niet waarom ik reageer, want ik weet helemaal niks van dit soort zaken, dus als er iemand is die het beter weet: go your gang! Maar ik heb even bij mij gekeken, en daar heb ik "reader.download2day.nl" ingevuld staan als adres. Zou dat het misschien zijn? Verbindingen kunnen op 12?

Ik hoop dat dit je op weg helpt...

Groeten, Rob

troepiaal
Internet: onenet
Leeftijd: 54

Bericht door troepiaal »

Hoi Rob,

Ik heb net even reader.download2day.nl ingetikt en dan de poort op 443 gezet en trala hij is bezig.

Bedankt!!!!

Gr Nicolle

Jester1203

Bericht door Jester1203 »

troepiaal schreef:Hoi Rob,

Ik heb net even reader.download2day.nl ingetikt en dan de poort op 443 gezet en trala hij is bezig.

Bedankt!!!!

Gr Nicolle
Graag gedaan!!! :D

Rob

jorispepijn

Bericht door jorispepijn »

Bij loopt het met download2day ook nog niet vlekkeloos. Krijg vaak de melding dat er een ongeldige socketverbinding word gemaakt heb nu nog maar 2 lijnen open staan bij sabnzb maar daarmee komt het probleem toch af en toe terug.

Vreemd en frustrerend

ik heb 4 lijnen open staan in spotnet alle poorten geprobeerd niks helpt

svanbeek
Internet: telfort

geen nieuwe spots

Bericht door svanbeek »

ook ik heb geen nieuwe spots
ik zit bij download today

het issue gemeld mbt xsnews heeft dat ook betrekking op download2day?

dit is mijn servers.xml
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="reader.download2day.nl" Username="d2d_xxxx" Password="xxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.download2day.nl" Username="d2d_xxxx" Password="xxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="11" />
<Server Type="Uploads" Server="reader.download2day.nl" Username="d2d_xxxx" Password="xxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

moet ik hiervoor download2day benaderen of is het zo dat als het probleem bij xnews is opgelost, mijn probleem ook is opgelost?

gerstr

Re: geen nieuwe spots

Bericht door gerstr »

plaats je even bij je download2day collega's

Ben Hollander

Bericht door Ben Hollander »

Ik heb het volgende probleem.
Bij het inlezen van de database krijg ik de foutmelding: "Load Database: De rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop." en vervolgens blijft hij hangen bij het inlezen van de database. en kan ik Spotnet alleen nog maar afsluiten m.b.v. taakbeheer.
Wie weet hoe dit opgelost kan worden?

marannang

Bericht door marannang »

Ik heb in C: Programdata de map Sponet verwijderd, als je nu Spotnet opstart moet je even je gegevens opnieuw invullen en dan wordt de database weer hersteld. Ik had mijn database vergroot door oude bestanden te laden tot 2009 dat doe ik dus nu niet meer.

Ben Hollander

Bericht door Ben Hollander »

Ik krijg dat niet voor elkaar. Ik heb Spotnet geuninstalled (uit de programdata en uit de programfiles, maar als ik Spotnet daarna weer voor de eerste keer opstart dan wordt de in te laden database weer te groot en dan hangt alles weer. Hoe kan ik nou instellen dat hij zonder "bijwerken" opstart. Dan kan ik nl. de instellingen veranderen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer