Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:31
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
- Gender:
Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)
In Spotnet Classic krijg ik de melding:
Start Update: Header Setings: String was not recognized as a valid Date Time
en Get Spot Header Setings, ik kan dus met geen mogelijkheid Spotnet Classic aan de gang krijgen
Kan ik dus Spotnet Classic weer herstellen ?
Start Update: Header Setings: String was not recognized as a valid Date Time
en Get Spot Header Setings, ik kan dus met geen mogelijkheid Spotnet Classic aan de gang krijgen
Kan ik dus Spotnet Classic weer herstellen ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)
Heeft waarschijnlijk iets met je usenet provider te maken. Welke gebruik je ?
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)
Controleer ook even bij provider settings of de datum daar leeg is :

