Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
8mile13 schreef: ↑13 mei 2017, 20:53
Ik heb Spotnet Classic erbij gedownload, daar staat gewoon ''Download Server sslreader.eweka.nl 563 (SSL)''.Het lijkt mij dat of het is niet nodig om in Spotnet 2 sslreader in te vullen of de SSL functie werkt maar half. Ik denk dat ik dan maar overstap op Spotnet Classic......
Ik gebruik Spotnet 2.0.0.250 maar heb even Classic gedownload om een vergelijk te maken. Ik gebruik Classic v1.9.0.3
In ieder geval zie ik nu dat als ik bij Classic Upload Server ''post.eweka.nl'' invul dat dan bij Provider ''eweka (SSL)'' verschijnt en eigenlijk zou dat ook zo moeten werken bij Spotnet2 lijkt mij maar dit is niet zo, hij blijft dan gewoon op ''eweka'' of ''anders'' staan.
Voor spotnet 1.9.0.3 geldt dat bij de provider knop alleen de default staat die je kunt selecteren. Als je die default instellingen verandert, staat de knop de volgende keer op 'Anders'.
[edit] Even gekeken, de default instellingen van spotnet 1.9.0.3 voor Eweka zijn goed. [/edit]
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.