Spotnet 1.9.0.1 ?? wtf?
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Spotnet 1.9.0.1 ?? wtf?
Daar zijn gebruikers van andere programma's en versies waarschijnlijk niet blij mee. In je overzichtlijst krijg je nu ?? (spotlite), - (spotweb) of niets (oudere versies spotnet). Ook valt PDF in spotlite niet onder het filter afbeeldingen\boeken.
-
Gisteren versie 1.9.0.1 over het oude exemplaar heen geïnstalleerd.
Werkt prima.
Meerwaarde nog niet kunnen constateren.
NZB's binnnenhalen met Grabit werkt goed.
SABNZBD opent wel een lijst met te downloaden muziek, films, e.d., maar begint vervolgens niet met downloaden.
Het betreft pc met:
Windows 10
Comodo antivirus.
Wie weet raad?
Mvg,
Klojo
Werkt prima.
Meerwaarde nog niet kunnen constateren.
NZB's binnnenhalen met Grabit werkt goed.
SABNZBD opent wel een lijst met te downloaden muziek, films, e.d., maar begint vervolgens niet met downloaden.
Het betreft pc met:
Windows 10
Comodo antivirus.
Wie weet raad?

Mvg,
Klojo
-
- Moderator Team Lid
Kun je de sabnzbd.log eens zippen en hier plaatsen ? Hij staat in C:\ProgramData\Spotnet\Logs
-- [bericht automatisch samengevoegd - zo 20 nov 2016, 11:59] --
@klojo : kun je ook nog eens testen met de firewall uit ? Zou niet de eerste keer zijn dat de firewall het probleem is.
-- [bericht automatisch samengevoegd - zo 20 nov 2016, 11:59] --
@klojo : kun je ook nog eens testen met de firewall uit ? Zou niet de eerste keer zijn dat de firewall het probleem is.
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: Ziggo
Melding van nieuwe versie 1.9.0.1. kreeg ik ook; vorige update naar versie 1.8.6.3. ging net zo. 1.9.0.1. geinstalleerd en draait als een tierelier, (nog) geen problemen tegengekomen.
-
- Usenet: eweka
- Internet: onsbrabantnet
Foutmelding die ik krijg is in een bijlage toegevoegdmesa57 schreef:Die foutmelding bij het opstarten zouden we natuurlijk graag willen zien ...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Usenet: sunny
- Internet: kpn
De roddel gaat dat alle gerenommeerde spotters weglopen van spotnet! QoQ zou reeds zijn vertrokken en ABC ook...
Dit zou te maken hebben met een boete die ze boven het hoofd hangt van BREIN welke spotnet zou gebruiken voor onderzoek?
Zit hier een kern van waarheid in en wat zijn dan de consequenties voor Spotnet?
Ik kom nog uit het tijdperk van voor FTD... dus als dit ook weg zou vallen moet ik weeeeer opnieuw beginnen....
Dit zou te maken hebben met een boete die ze boven het hoofd hangt van BREIN welke spotnet zou gebruiken voor onderzoek?
Zit hier een kern van waarheid in en wat zijn dan de consequenties voor Spotnet?
Ik kom nog uit het tijdperk van voor FTD... dus als dit ook weg zou vallen moet ik weeeeer opnieuw beginnen....