In een ander draadje heb ik 'm ook gezet maar omdat het over hetzelfde onderwerp gaat hier ook maar (haal maar weg als het teveel is Blauwbek):
Het volgend mailtje - als reactie op het standaard mailtje van Sunny - is nu de deur uit:
Beste mensen van Sunny,
Uiteraard ben ik me volledig bewust wie waar verantwoordelijk voor is. Jullie zijn dat inderdaad niet voor SpotNet.
Echter, aan het tot gisteren goed draaiende SpotNet en Spotlite is niets veranderd en bij jullie of jullie back-end leveranciers kan wellicht wel iets veranderd zijn. Vandaar mijn vraag. Die redelijk voor de hand ligt, omdat ook is gebleken dat bij de meeste andere Usenet providers alles wel blijft functioneren. Van bekenden hoor ik trouwens dat ook Pure Usenet en een
enkele andere provider problemen geeft. Het is overduidelijk dus geen lokaal probleem of probleem van SpotNet of SpotLite, ergens is iets mis met de communicatie tussen de usenetservers.
Indien dit niet opgelost kan worden heeft een abonnement bij Sunny voor mij geen waarde. Ik meen me herinneren dat ongeveer een jaar geleden ook zoiets speelde. Destijds konden jullie het wél oplossen.
U kunt het allemaal teruglezen op het Spotnet forum:
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=7767
Vriendelijk groetend...