Daarnaast kunnen we altijd reageren op een spot dus zien we snel genoeg wat een fakepost is.
Wat ook weer te faken is
Ik denk inderdaad gewoon laten uitrazen.
Er zullen altijd mensen zijn welke zieken.
volgens mijn is het beste wat men kan die is taq aan maken van de goede spotters ik haal mijn zooi binnen via Linux besturing systeem dus een worm heeft geen kans bij mijn ,Maar ik kan je nu al voorspelling doen dat er weer een hoop gaan instinken. ps voor de dummy's onder ons nzbpiraten bay is er een van en de nieuwe Harry is er ook een
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.