spotnet geeft diverse foutmeldingen
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: grabit
- Internet: casema
Re: spotnet geeft diverse foutmeldingen
ik heb ook al ruim 1 week dezelfde problemen met openen van spotnet net als aangegeven wordt dat ie blijft zoeken en ja ik zit ook bij ziggo,hoop dat er snel iemand een oplossing weet
-
- Internet: ziggo
Hoi jan,de oplossing is of een payserver nemen,of gebruiken wat ik heb gemeld news.iss.as9143.net,als je dat invult ipv news.ziggo.nl bij spotnet en dan gewoon je gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt kan je spotnet weer gebruiken en opent die alle spots weer.jantje-eb schreef:ik heb ook al ruim 1 week dezelfde problemen met openen van spotnet net als aangegeven wordt dat ie blijft zoeken en ja ik zit ook bij ziggo,hoop dat er snel iemand een oplossing weet
-
- Moderator Team Lid
@Ziggo usenet gebruikers:
Test met nieuwe usenet omgeving Ziggo
zie: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... 214#p56214
Test met nieuwe usenet omgeving Ziggo
zie: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... 214#p56214
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Usenet: grabit
- Internet: online
Goedemiddag,
Ik heb vanmorgen spotnet geïnstalleerd op mijn computer, de installatie en het opstarten is allemaal goed gegaan, alleen als ik een film wil downloaden geef die deze foutmelding aan : 502 authentication failed (502) kunnen jullie mij helpen.
Mijn provider is online
Met vriendelijke groet
D. Arendonk
Ik heb vanmorgen spotnet geïnstalleerd op mijn computer, de installatie en het opstarten is allemaal goed gegaan, alleen als ik een film wil downloaden geef die deze foutmelding aan : 502 authentication failed (502) kunnen jullie mij helpen.
Mijn provider is online
Met vriendelijke groet
D. Arendonk