Spotnet 1.8.1. start niet - foutmelding

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Bisquit
Answers: 0

Re: Spotnet 1.8.1. start niet - foutmelding

Bericht door Bisquit »

Nou, ik heb het gevonden ja. En totaal onverwacht mag ik zeggen.
De volgende 2 processen zitten spotnet 1.8.1 dwars sinds ik eergister sp1 voor win7 installeerde.
MSIAfterburner.exe*32 en RTSS.exe*32.
Aangezien dit eerst wel samen ging zal ik afterburner eens opnieuw installeren.
Ik heb een gigabyte amd videokaart btw.
Maar zoals al eerdeer gezegd, het werkte eerst allemaal prima. Er is dus iets veranderd waardoor deze 2 nu niet meer samen gaan.
Kan natuurlijk zonder AB, kan ook de beta versie weer proberen, gebruik namelijk wel de laatste officiele.

Maar daar kom ik allemaal nog wel uit.
Iig is mijn probleem nu opgelost, en wil BJMooij adviseren om ook eens te kijken of er niet een programma dwars zit.
Met taakbeheer kan je in het tabblad processen zien wat er allemaal draait, en die kan je ook beeindigen zonder veel risico. Niet meteen een hele zwik stoppen, zoals ik net deed, dan moet je toch weer 1 voor 1 kijken welke het probleem geeft als dit inderdaad helpt.

Bedankt allemaal.

Update: msi afterburner verwijderd en opnieuw geinstalleerd, nu werkt het allemaal weer samen.

Blauwbek
Moderator Team Leider
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Bericht door Blauwbek »

Interessante oplossing, bedankt voor het delen!
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

toja
Usenet: usenet
Internet: xs4all

Bericht door toja »

@BJMooij: je hebt het over dwrite.dll - dit is iets van directx. Misschien moet je die eens opnieuw installeren? Ik heb ook windows xp trouwens, en ik heb die dll niet. Je kunt ook proberen om de file te hernoemen in dwrite.old bv. en het dan nog eens proberen. (is maar een tip van de zijlijn)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer