Reacties laden na herinstallatie mislukt.
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: Reacties laden na herinstallatie mislukt.
Jup, 1.7.6 werkt, thx! Paar dingetjes nog, initiele download van spots verloopt nog steeds traag. De servers.xml bevat de normale instellingen, zonder aan te hoeven passen. Vraag ik me nog het volgende af (voordat ik deze werkende installatie weer opkl**t): stel, ik installeer de 1.8.1 opnieuw en vervang de .db daarvan door de .db die nu onder 1.7.6 is aangemaakt, vreet die nieuwere versie deze database dan probleemloos op?
There are 10 types of people in the world. Those who understand binary and those who don't.
-
Re: Reacties laden na herinstallatie mislukt.
Goed dat 1.7.6 wel werkt. Het is natuurlijk niet de ideale oplossing, maar je kunt iig vooruit.
Om antwoord te geven op je vraag:
De maker van Spotnet heeft in 1.8.1 gekozen voor een ander databaseformaat (.dbs en .dbc) omwille van de snelheid van het programma. Daarom is het onderling uitwisselen van de database van versie 1.7.x naar 1.8.1 is niet mogelijk.
Om antwoord te geven op je vraag:
De maker van Spotnet heeft in 1.8.1 gekozen voor een ander databaseformaat (.dbs en .dbc) omwille van de snelheid van het programma. Daarom is het onderling uitwisselen van de database van versie 1.7.x naar 1.8.1 is niet mogelijk.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB