SpaceMonkey schreef:Zijn eigenlijk de zelfde foutmeldingen maar hij update wel de b&w list
Bij Templates krijg ik de fout melding : NOT FOUND: VAR DIR1 = ALs je de command shell gebruikt en er onderstaande intypt, welke folder staat er dan in de prompt?
cd %allusersprofile%\application data
Bij Black And White List : '' is not a valid integer value open: "c:\ProgramData\Spotnet\theme\js\sniw.js" en vervang var updated = ""; door "var updated = "214";"
En bij de tool version update zegt ie dat het gedownload is ( al kan ik het nergens op mijn pc vinden ) Gebruik deze url eens.
C:\ProgramData\Application Data
De B&W list werkt nu perfect
En de tool zit nu ook op v1.0.0.27
ik heb ook weer een probleem met de update tool - als ik wil updaten geeft ie aan:
cannot open URL http://bit.ly/XxM0xA - en vervolgens komt er een access violation.. het scherm wordt dan wel geopend maar de invulvakjes zijn leeg. Wel vraagt ie of ik changes wil saven - heel raar.
raar hoor, het heeft altijd goed gewerkt. lijkt me sterk dat daar de foutmelding door komt. hij kan niet connecten, dat ie het niet kan lezen is toch het probleem niet?
de link bit.ly/Xxm0xA verwijst niet naar een koreaanse site maar naar een dropbox link.
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat wanneer ik op de link klik in je melding, ik idd naar een wazige site ga. Maar wanneer ik deze in de URL balk kopieer gaat het wel goed?
GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
"I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
als ik dat doe probeert ie inderdaad een dropbox link te laden, zal eens checken of dropbox misschien in mijn hostsfile staat, die heb ik laatst geupdate. anders weet ik het ook niet.
nou, dat is snel opgelost! stond inderdaad in mijn hostsfile. tja. heb 'm maar verwijderd, en het werkt nu weer. Dan maar wat vaker scannen op malware ;o)
en Wheaten, er stond een tikfout in mijn vorige melding, vandaar die Koreaanse site ;o))
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.